25 Mayıs 2010 Salı

fin

finaller başlayacak haftaya.buna üzülüyorum çünkü stresliyim ve stres yazmamı engelliyor. yoksa sınavdan düşük not almışım kalmışım umrumda değil. zaten muhtemelen yumurta kapıda taktiğim sayesinde hallederim sınavları.ama yazamamak(iyi kötü farketmez) koyuyor adama. eksik hissediyorum kendimi.

ders çalışıyor musun dersen deme derim :) okuduğum bölümü de okulu da sevmiyorum sonuçta.hocalarla baştan anlaşsak cc verseler geçsem okulu hiç pişman olmam. bak gör arkadaş ben bu ulusları bitirince diplomayı anamla babama vermek dışında bir daha kullanmayacağım.

marmara da ya da mimar sinanda(evet ne yazık ki ankarada olmayacak bu iş) sinema-tv okuyup oradan hayallerimin peşinden koşmam lazım :) ha zor iş olmaz olur farketmez ama en fazla ne olabilir fakir olurum o kadar :) no problem(bir şeyler bilip söylüyorum bu lafı farkındayım büyük laf ama rahat ol arkadaş) ama kameraman bile olsam bana yeter anasını satayım.ne iş olsa yaparım yani ustacım.

ne hayal ediyorsun dersen?
misal bir gün ankara ile ilgili bir film yapmayı çok istiyorum ben.diyeceksin illa okumak mı gerek sinema sanattır. bazı büyük yönetmenler sadece bir kamere ile işe başlamıştır filan.eyv ona lafım yok ama o dediğin adamlar biraz dahidir bunu unutma. ben değilim kusura bakma.buna da kendini bilmek denir. ama işin eğitimini ciddi bir şekilde alırsam ortalama zeka ve dahilik seviyesi arasında olan zekamla(bu ukalalık mıdır?) bir şeyler yapabilirim. en azından ankara hakkında bir film çok kral çekerim arkadaş.

öyle yani.bana soruyorlar neden okuluna gitmiyorsun? sevmiyorum ki ne okulu ne öğretilenleri...geri adım atıyor ayaklarım.o yüzden bitse de kurtulsak.

ha diyeceksin lan eşşek ben mi yaz dedim orayı yoo haklısın demedin öyle bir şey.ben bu okulu önce ankaram sonra da turuncum için yazmıştım.yoksa mis gibi aile yanında istanbulda okumak varken neden burayı yazayım ki? nese bu okul bitince 22 olacağım sıkıntı yok. hem inan bana ankarayla vedalaşmak çok zor. daha önce denedim beceremedim. 4(3) yıl yetecek mi bunu da bilmiyorum...umarım 4 yıl ki kaldı 3 yıl vedalaşmak için yeter.

aller fin

by

2 yorum:

  1. Ukala değil samimi geldi aslında =) Okula gidenler gitmeyenleri görünce 'Neden gelmiyorsun?' diye sorar bir ritüel anlaşılan

    YanıtlaSil
  2. ukala bulmamana sevindim valla teşekkürler :)

    YanıtlaSil