25 Haziran 2010 Cuma

geç gelen 24 yazısı

yazamadım 24üne
2 yıl öncesinin 24üne
beceremedim işte
tek diyeceğim o güne
iyi ki sevdim onu
iyi ki seviyorum
ve seveceğim onu
ben onu sevmeye yaratılmışım
hayat denen meyhanede
bir tek onunla sarhoş oluyorum
minik patçuli damlasıyla :)

şimdi 24ünde onu sevdiğimi söylemiştim neye yanarım bilir misin?23ünde söylemediğime hani ben 23 ü mükemmel bulurum ya...2 yıl önce bunu unuttum salak gibi plan yapmayıp hareket ettim.belki 23ünde söylesem değişik bir kader yaşayacaktım,yaşacayacaktık.buna cidden inanıyorum. ağlasam mı gülsem mi bilemedim buna da.kadere inanmayan ben aşkta tam bir kaderci oldum.

hadi yeter bu kadar kader.dağıt kağıtları oynayalım son kez pokerimizi, bir zamanlar orman örtüsünün kapattığı kirli dünyanızda....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder