2 Haziran 2010 Çarşamba

mutluluk

yaşasın haziranın ilk yazısı çok güzel olacak.çünkü bugün harbiden mutluyum:)
kesin kalırım dediğim iktisat sınavım çok iyi geçti,ingilizce de beklediğimden iyi idi.
üstüne gittim kendime kitap aldım ki asıl mutluluk sebebim budur.

efendim kitaplar ise:

aforizmalar-franz kafka (daha önce arkadaşımdan alıp okumuştum artık benim de var:)
göçmüş kediler bahçesi-bilge karasu
tekinsiz-chuck palahnıuk (pop.kültür diye eleştirme arkadaş adam işi biliyor,son kitabı bu ve belki bir dövüş klubü etkisi yaratabilir)
aşka ve kadınlara dair-schopenhauer (turuncu okumuştu,meraklanmıştım ben de)
bu kenttir gidip gideceğin yer-konstantinos kavafis (bir arkadaşım hep alıntı yapar,zaten kitabın ismi bile güzel)
parfümün dansı-tom robbins (ada çok beğenmişti-kuzenim-zevklerimiz aynıdır da)

daha da alcam kitap valla. keşke dost benim olsa,kimseyi içeri sokmazdım durmadan kitap okurdum :) bknz: eric cartman;lunapark

neyse mirim para neden vardır ? bir içmek iki kitap alabilmek için :) yoksa hayatı yaşıyorum saymamalı. benim felsefem bu işte :):):)

ayrıca kitap tavsiyen varsa yazsana ya :) alırım en kısa zamanda söz cidden:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder