24 Haziran 2010 Perşembe

yeni karar ve soul kitchen

şimdi bir çok blog okuyucu gregorsamsa denen blogcuyu bilir. bir blogunda sadece filmler vardır.600ü aşan filmi 1-5arası puanlamıştır arkadaş iyi de yapmıştır.bilmeyen varsa diye yazdım.zaten 3 izleyicim var resmi olarak değil mi :) bu başlıkla 3nüzü de çok çok sevdiğimi söylemek istiyorum. beni izlemeyi bırakmayın üzülürüm valla:) kendimi blog aleminde küçük mütevazi bir kafe gibi görüyorum sadece dostların olduğu filan olur ya öyle bir yermiş bu site benim için :)

neyse konumuza dönelim. ben o elemandan daha fazla film izlemişimdir, manyağım çünkü. son 1 sene dışında ne güzel günde 3 film izleyen bir adamdım.uykusuz bir hayat yaşadığımdan mütevellit.(doğru yazdım umarım) bu sene ise böyle artık izleyecek film kalmaması m diyeyim ya da ne bileyim vakit darlığından mı filan çok az film izler oldum. bir de mal gibi bunalıma girince film izleyemeyen biri olurum ben. bakın çoğu durumda film izlemiyorsam bilin ki ciddi bunalımdayım.(çok karı lafı oldu lan bu)tabi istisnai durumlar vardır. tatil filan gibi. bugün film izlemeye başladım ve siz değerli 3 izleyicim için film izledikçe buraya kendi çapımda puan vereceğim. hatta ve hatta şu kararı aldım bugünden itibaren ben hiç film izlememiş bir insanım. izlediğim filmleri bile tekrar izleyeceğim. ve buraya not edeceğim. haa sizin umrunuzda olmayabilir bu.sonuçta ben hiç kimseyim. bu bir gerçek ama kızmayın siz aslında bahanesiniz :) :P şöyle ki ben dünyanın en unutkan adamıyım.blog yazma amacımda 40 sene sonra buraya bakıp eski günleri hatırlayabilmektir filan. filmler için de geçerli bu durum.

neyse ilk film SOUL KİTCHEN



10 ÜZERİNDEN 7 fatih akın ı severim hem de çok.birol ünel in filmdeki oyunculuğu da bir harika.

bu şekilde filmleri yorumlayıp,puanlayacağım. en fazla 3 cümle filan. umarım izlemediğiniz güzel filmler yakalayabilirim saygılarımla.

not:başka zaman ayrıntısına gireceğim konular
1-siz sevgili izleyicilerim ve blog açma nedenim,yazmaya mal gibi de olsa devam sebebim.
2-uykusuzluk ve hayatım.yani etkisi-tepkisi.


++++şey ya bugün film izlemeye başladım da eskisi gibi günde 3film izleyeceğimi hiç sanmıyorum. kafa gidik. 1 tane izlersem iyi izlemezsem de kızmayın,üzülmeyin bunalımda değilim.iş,güç vs yüzünden fırsat bulamıyorum demektir.

saygılarımla leon,,,

5 yorum:

  1. Öncelikle dakik izleyicilerin de var =) Misal Orta Karar

    Yayından sonraki 10 dk içinde yorum düşer

    YanıtlaSil
  2. Zamandan kazanmak adına özet ama vurucu bir yorum postaladım ilk etapta =P

    Film mevzuuna sevindim. Mütevellit'i doğru yazmışsın ama mevzuu'yu yanlış yazıyorum ısrarla. =)

    Kafamı toparlayamıyorum lakin 'çok şeker' olmuş bu kayıt. (İşte bu 'karı lafı')

    Unutalım önceki paragrafı =) Çok samimi olmuş bu kayıt. Kafeden ziyade, salon gibi hissettirdi =) Hepsi için teşekkürler

    Film konusuna dönersek, 2ooden fazla 'orjinal', ego tatmini bu, ama kız tavlamaya yaramıyormuş =P, 200den fazla orjinal film var, aklında olsun Ankara'da bir 'izleyici salonu'nda. Download yanında çok antika bulmazsan, her zaman hazırım paylaşmaya =)

    YanıtlaSil
  3. ilk yorum cidden vurucu olmuş :)

    usta mevzuu sen ısrarla öyle yazıyorsan bizim için doğrudur:)

    unuttum:)

    salon ya aradığım kelime buydu işte.kafe yazarken ne yazsam acaba diye çok düşünmüş bulamamıştım kafe gelmişti aklıma:) beğenmene sevindim

    200 'orjinal'film ha ve de 'izleyici salonu' kıskandım valla.
    antika bulunur mu ya umarım en uygun zamanda paylaşma işi de olur :)

    YanıtlaSil
  4. =) Ne zaman istersen senindir.
    İstanbul'dasın gerçi sanırım şu ara.
    (Maslak'ta bir işe başvurdum bu arada, görüşmeye çağırırlarsa gelirken birkaç numune atarım bavula)

    İzleyici salonum yok. =) Fantezilerimin evinde var aslında.. Senin Blog izleyicilerinden birinin salonunda babında yazmıştım 'izleyici salonu'nu. =)
    Olsa tabii keşke

    YanıtlaSil
  5. jeton düşmediği için kusura bakma usta :)
    umarım fantezilerinin evi gerçekleşir en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil