4 Haziran 2010 Cuma

hapis

şu an kendi koca evimde hapisteyim
bu eve gelirken bana çok büyük demiştim
kocaman iki dünya kadar diye düşünmüştüm
ve şimdi sadace bir hapis gibi geliyor
yorgunum ve odama gidemiyorum
açım ve mutfağa gidemiyorum
ve yegane sebebi ise
başımda duran ve beni tehdit eden insan
evet bir insan müsveddesi yüzünden
hareket edemiyorum
hem de benim gibi entellektüel bir böcek
ne kadar utanıyorum tahmin edemezsiniz
hesapta beni bağırarak korkutmaya çalışıyor
bu kadar sığ birinin burda olacağını bilseydim
hıh hiç gelmezdim
eğer başımdan ayrılırsa
beni öldürme caniliğinde bulunmazsa
terk edeceğim efendim bu evi
zaten beğenmemiştim
ne öyle iki koca dünya gibi ev mi olurmuş???



not:az önce bir arkadaşın blogunda gördüm böcekten dolayı evde hareket edememesini anlatıyordu küçük bir paragrafla.hoşta yazmış açıkcası. ve ben de böceklerden nefret ederim çoğu insan gibi...ama yazıyı okuyunca bu aklıma geldi böceğin bakış açısı bu olabilir filan:) önyargılar önyargılar dolu bir dünya işte :P

1 yorum: