15 Haziran 2010 Salı

yorumsuz

(1)turuncu: leon bazen beni gördüğünde sarılınca
acaba onun can suyumuyum ne kadar istemiş sarılmayı diyorum.ne kadar özlemiş.
eyvallah çok görüşmüyoruz etmiyoruz ama.
gördüğümde özzlediğini hssediyorum.
senden önce ölmeye dayanamam.
üzer seni.
daha çok içersin.

(2)turuncu:önce ilk gördüğünde donuyorsun.sarılmayı istemediğinden değil.ama ben dokununca açılıyor kolların.

(3)turuncu:kjdbdgj
sor!
ya bok.
anlamadım ne dediğin,
git ayı!
yapma şöyle:(

3 deme nedeni şuydu
duvara yazdı
turuncu:iç bükey komodin(mü)
Leon; (iç bükey komodin) (mü)
turuncu:seni daha geniş bir salona almak isterdim(mü) ama evimin yalnızca bir odası vardı.
Leon; bazen bir kafese de razı oluyor kuş...
turuncu;(!)
Leon; 90derecesi olmayan bir üçgenim ben :) al ünleme cvp işte
turuncu:zekana evdeki tüm şapkaları çıkarıyorum.bana anlamadığımı anladıktan sonra.birde anladınmı şimdi deme.bak bozuluyorum:)
Leon; tamam abartı oldu o biraz farkettim :)
turuncu;neyse canım saat geç ya.saate veriyorum.anlardım ben onu :* (doğru demekte)toprağına ne damlatayım.özel bir isteğin varmı.
Leon ;mutlu uyuyalım yeter :)
turuncu:umuyorum öyle olacak.
Leon; o zmn yub:)

sanki baya özeli paylaştım gibi oldu ama unutmak istemiyorum bu konuşmayı ondan :)
ayrıca kaç kişi anlar bunu ki :)
+mü=muhsin ünlü

1 yorum:

  1. birisi yorum yapmış silmiş heralde ama ben çok merak ettim ?

    YanıtlaSil