11 Şubat 2010 Perşembe

bugün

bugün öyle bir gün ki! hem itiraf günü kendime hem yüzleşme günü benimle bazılarına hem çirkin bir gün hem temiz bir gün hem de eğlenceli ve üstüne sadece ama sadece bir gün işte.

bugün şu okul sayesnde alınan katkı kredisinin kartını almış bulundum. iyi oldu sevindim. imgeyle 3 saat bankada bekledik. ünlü zbnin içinde. zaten gün içinde iyi olan her şey sevgili imge sayesinde vardı. seni seviyorum imge. saol varol:D deli gii konuşurken bendenizi leon bişe dicem diye sanki deprem oluyor farkında değilsin modunu(abarttım ama güzel oldu) ve sonunda ziraatin başak simgesi hakkında yaptığın yorumu unutamayacağım.
açıkcası sen sıkıldım desende 3 saat ben eğlendim hulan. güzeldi senle muhabbet kirli borç bir para için bekliyor olsak da. sonra ailesine de imrendim her hafta tiyatro güzel bir olay. not ettim ilerisi adına.

neyse güzellik kısmı böyle kötü kısmı mı desem yoksa sadece eğlenceli olmayan kısım m desem bilemedim.turuncu ile olan konuşmam. aydınlanma evresine girdim son bi haftadır ve iyice aydınlanıyorum:) bugün çok uzun süre sohbet ettik ve bazı gerçekleri daha iyi kavradım daha önce kavramam gerekenleri.

artık ben sadece benim
belki hala şiirlerimde o olacak
ama sadece şiirlerimde güzel bir ilham perisi olarak
gün bunu gösteriyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder