12 Şubat 2010 Cuma

eee bize ne oldu?

bize ne oldu
ölümü düşünen biri oldum artık kendimi ya da bir başkasını öldürmeyi rakibi öldürmek? ve ya öldürülme ihtimalini ciddi ciddi düşünmek?
bize ne oldu
esrar içer olduk dahasını da ister olduk? tabuları yıktık? seksle ilgili tüm tabular yıkıldı?
ilk öpücüğün sır olduğu günlere dönmek istiyorum ben'
bize ne oldu
aşk nedir onu öğrendik? en iyi yağptığımızı düşündüğümüz işte sıradan olduğumuzu öğrendik? dostlarımız var diye biliyorduk hepsinin yalan olduğunu öğrendik?
saklanbaç oynamaktan küçükken de nefret ediyordum ben, büyüyünce daha çok nefret ettim bu dolabaçlı saklanbaçtan.
bize ne oldu
kirlendik? yıprandık? rezil olduk? iyi bir evlat olduk?
hani eskisi gibi temizlenmek isterdim ben küçükken olduğu gibi haftanın banyo gününde annem tarafından.
şimdi sanırım dünyadaki tüm anneler sevgisiyle yıkasa beni(bizi) bu kirler çıkmaz ne benden ne bir başkasından.
bize ne oldu
ölüm seks para yalan dost_?
offf çok özledim ben kırmızı arabalarımı yeşil askerlerimi
bize ne oldu
söylesene
biz
büyümeseydik keşke. neden çok istedim ki 18 18 18 18 olmayı. bir bok yok ki? var mı yoksa...
bize ne oldu
büyümeseydm ya büyümeseydm ya diye ağlıyorum için için...
belki siz de ama en çok ben ağlıyorum hem de hiç şirinimsi olmayan bir şekilde. gözyaşları olmayan donuk gözlerle.....
bize ne oldu
bok oldu:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder