4 Şubat 2010 Perşembe

kuzeneee'''

bostancı da görüştük dünya güzeli mavi misket gözlü kuzenimle.:d özlemişim be arkadaş kuzenimi. masal gibiydi onunla olmak.

sevgi adasında huzur sahibi sarışın kızdan kiraladım kçk bir mutluluk:)

güldük güldük ve durmadan güldük. gülmeyince hadi gülelim dedik yine güldük. bizden başkası böyle değildir dedik güldük. kısaca bolca güldük. daha da yazarım gülmeyle ilgili ama aklıma geldikçe gülüyorum. güldük?

kırmızı pabuçlu adayla fethettik istanbulu ve sadece gülücüklerle.

kısaca arkadaş güzeldi be kuzenle olmak.
onunla sohbet etmek.

keşke diyorum hep aynı şehirde yaşasaydık. amcama ve babama acayip kızdım öyle diyeyim sana. yani ikimizde aynı şehrde küçüklükten yaşamalıydık bence. kuzen de katılıyor buna.

neyse öptüm arkadaş. kuzen oku da gül len:D ha yemek yapmanı unutmayacağım... kitap okurken içimden bolca güldüm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder