24 Şubat 2010 Çarşamba

kusuyorum

öyle rezalet bir haldeyim ki beni anlaman için şunu düşünmen lazım her bir organının sıra ile patladığını ve içine hamam böceklerinin girdiğini ....


okuduğum bloglardan birinde yazar kendisinden gündüz kızdığı birine öğlen sarılabildiği için şikayet ediyordu bense geçmişi tamamen unuttuğum için şikayetçiyim örneğin birisi bana kesinlikle yapmaması gereken bin tonluk kamyon hareketi yapınca ilk başta tepki verip, ölmüş ruhumun haline göre belli bir zaman sonra ne yaptığını unutuyorum sadece kızgın kalmam gerektiği aklımda duruyor. belki cevap bu cümlede ölmüş ruh! sikiyim böyle işi hangi ölmüş ruhta hafıza olur? işin kötüsü nedensiz yere kızgın olmak çok zor. doğal olarak affediyorum...

kusuyorum kanser olmuş kendi kendime nefretimi ama sanki bir sonsuzluk gibi ki bitmiyor. kendini sevmek çok zor biliyor musun arkadaşım. bunu yapanlara saygı duy.SAYGI.

şu an WAİTİNG for My REAL LİFE to Be çaşıyor ve sadece kendime küfür etmek istiyorum yatmadan önce, bir müslümünın beş vakit namaz kılma rutini gibi olmaya başladı bu durum. şarkının keyfini çıkaramıyorum ya da yediğim içtiğim bir şeyin. sanki her tarafı bembeyaz ne kapısı ne penceresi olan bir odadayım. bu odanın tek iyi yanı var içki yok! kişisel tezatım olmasına rağmen bu durum alkolik olmadığımı göstermez mi?

İYİ GECELER TABİ UYUYABİLİRSEN ya da BENİM DURUMUMDA İYİ SABAHLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder