18 Şubat 2010 Perşembe

eskiciyim: bir yalnızlık fablı

LİSE 4 İLK DÖNEM DE YAZMIŞTIM:d

dün gece bilmediğim körfezdeydim
yanımda kör topal kaptan
acıklı eğlenceli bir sohbetin sonunda
sen buralara ait değilsi
GİT dedi
sözünü usulca dinledim gittim
okyanuslara açıldım
tüm deniz canlılarına baktım
konuşmaya çalıştım onlarla
yüzüme bakmadılar
küçük bir balık
arkamdan
yabancı sen buralara ait değilsin
GİT dedi
üzülmedim gittim
bulutlara
beyazlara,mavilere
grilere,siyahlara
umut aradım
evrenin başından sonuna uçanlara
onlarda yüzüme bakmadılar
bir kartal geldi
senin burada ne işin var
GİT dedi
nereye diye cılızca sordum
NERESİ KALMIŞTI Kİ
Denize dedi
oradan geldim
körfeze dedi
zaten yolculuk oradan başladı
o zaman yolun açık olsun
umutsuzluğumu,nefretimi topladım
bulutlara veda ettim
dolandım durdum
aitliğimi tanıdık tanımadık bin yüz içinde aradım
karanlıkta buldum
umduğum olmasa da tanıdık bir yüz
ona gittim
beni bekler gibi bir hali vardı
yüzüme o da bakmadı
GİT demek için bile
anladım istenmediğimi
ve geri döndüm ait olmadığım
tabutumun başına
beni sevenlerin yanına

sonuç:yalnızdım yalnızım yalnız öleceğim:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder