14 Şubat 2010 Pazar

durum cümleleri

various adlı blogerı deli gibi kıskanmak. sevgililer günü akşamı yapılan halı saha maçında bacağı sakatlamak ve o ağrı ile sabaha kadar oturmak. üst üste gelmemesi gereken iki cümle benim için.neden derseniz ikisi de canımı yaktı. ama hayatın bir gerçeğidir acı yoksa mutlulukta yok. kıskandım ama okuduklarımdan acayip mutlu oldum.(güzel-edebi açıdan-bir şeyler okuma mutluluğu) sakatlandım ama futbol için ne denirse densin ben seviyorum bu oyunu. hatta sakatlık ağrımı da. ne saçma sapan bir cümleler topluluğu oldu bu.

of various aynı kankam gibi yazdığını düşündüm bazı yazılarında. bu sinir bozucu benim için-iyi manada- kankamı da kıskanırım yazılarından dolayı ve severim. aynı hisler tanımadığım insan için geçerli. İLGİNÇ.

not: muhtemelen okuymayacak ama yazmakta fayda var. okumasa da mühim değil bloguna düşüncelerimi belirttim.
şimdi farkettim de bu saatte insan garipsimtrak oluyor.(for me)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder