15 Şubat 2010 Pazartesi

yazık?

kime yazık tüm insanlara yazık. peki neden çünkü ne kadar çabalarsak çabalayalım cahillikten öteye gidemeyeceğiz. çünkü bir insan veledi ancak dünyadaki bilgilerin milyarda birini(evet çok iyimser oldum) öğrenebilir dahi olursa milyarda ikiye çıkabilitesi var. düşünsenize her tülü konu hakkında bilgileri,kitapları,filmleri(edebiyat ve sanat hakkında her şey daha mühim bence) öğrenmek onlardan zevk almak off da off. tabi bir de sosyal hayat var sonra uyku var. varoğlu var. kısacası yazıktır bize çünkü 24 saat bile kendimizi okumaya izlemeye versek dünyanın milyarda birini anlayabileceğiz.
bu da imkansız...:(

eğer cennet harbiden varsa ve gidersem-varsa giderim lan olmadı cehennemden kaçar giderim- ben kendim önce bir film bir kitap sıralaması şeklinde giderek dünyadaki her şeyi-varoluştan kıyamete- öğrenmek ve bunlardan haz almakla vakit geçireceğim.tabi cennet bu ya ne okuduğum tek bir kelimeyi ne de izlediğim tek bir kareyi unutmayacağım. işte benim cennetim bu arkadaş. bazı maloğlumallar huriler diyor ya salla onları ben karşımdaki kızı sevmedikten sonra 1000 tane huri olsa ve her biri angelina adriana gibi güzel olsa afedersin ama her birinin ağzına sıçsınlar:) ha tabi bir defa da olsa adriana ile olmayı isterim sonuçta ben de ne dersem diyeyim bir erkeğim. burdan çıkacak sonuç erkekler beşpara etmez oluyor.

not:tabi farklı cennet fantazilerim de var. her insanla sırayla tanışmak filan da filan.

sonuç: cennet herkesin hayal dünyasının gerçek olduğu tatlı bir kabustur.
din kitaplarında böyle yazsaydı keşke.

notoğlunot: ne karman bir yazı oldu bu be.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder