17 Şubat 2010 Çarşamba

hegemonik nekrofili

1 SAAT ÖNCE

karanlığa ölçüsüzce yudumlatıyorum kırmızı şaraptan,bin deli nefesten. kemiklerim tirtir titriyor içimden çıkacakmışcasına. karanlık sarhoş olsun istiyorum ve onun sarhoşluğunda ben de sarhoş olup kemiklerime çıkmaları için izin verebilmek istiyorum.

1 SAAT SONRA YANİ ŞİMDİ

kemiklerim çıksın etimden,karanlıkta ardına bakmadan gidebildiği kadar uzaklara gitsin. ben paramparça olmuş şekilde dikilmeyi bekleyeyim, kendi kanlarımın gölünün içinde, ölü bir balık gibi ya da balık adam demek daha doğru. sen gel arka taraflardan yeşil bir ışığın içinden. önce kaçan kemikleri farket, sonra paramparaça beni ve daha önce sana verdiğim dikiş malzemelerinin gizemini çöz. korkma sakın korkma ,çünkü, ben artık mutlu bir adamım ya da balık adamım demek daha doğru. yüzümdeki gülümsemeyi farket,kafatası gitmiş mahvolmuş yüzümde. malzemeleri çıkar, kan gölümde beni yavaş yavaş dik. meraklanma canım acımayacak,sen sadece dik. karanlık sarhoş, ben sarhoş. kemiklere bakma, bir kaç adım öte de olmalarını umursama. onlar yoruldular kaçmaktan ve dinlendiler yere, ama inan bana sevdiğim dikilmek istemiyorlar onlar. sadece gitmek istiyorlardı ve gittiler yer mühim değildi ki kemiklerim için. beni dik sen...beni ve etlerimi! söz iyileşeceğim,eskisinden daha güçlü olacağım ,tabi ayılınca. kansız, kemiksiz, canı bir daha acımayacak biri olacak karşında.

3 SAAT SONRA

az kaldı meleğim dayan bitiyor. sadece sağ bacak kaldı onu da diktin mi capcanlı, dimdik biri senin
aşığın olacak karşında ya da aşık balık adamın demek daha doğru. hem ağlaman da bitti. keşke hiç ağlamasaydın, bırakmasaydın pis kan gölüme beyaz incilerini. biliyorsun ağlamanı sevmem de, aslında severim de benim yüzümden ağlamanı sevmem. kendimi hain gibi hissediyorum sen ağlayınca....benim yüzümdense...

1 SAAT DAHA SONRA

bitti, tebrikler meleğim!. hoş bir bacağı vucudun kalan kısımlarına göre bayaa yavaş diktin ama olsun. son parçamdı,yorulmuştun anlıyorum seni ben. bak ne güzel oldum yeni ben eskisinden daha iyi ya da balık adam normal adamdan daha iyi. dur şimdi ayağa kalkayım. artık sıra ben de..


3 SAAT SONRA

Olmadı kalkamadım.ama ayılmıştım da... polisler mi bunlar,ambulans mı ?niye geldiler meleğim onlar sen taşırdın beni evime. eminim ağır değilimdir artık.

ÖLÜM SAATİ 9:41 TARİH 23:01:2023

öldüm mü şimdi ben..?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder