11 Ağustos 2010 Çarşamba

sarıldım sarı çiçeğe

babam benim yanımdayken göbeğini içine çekiyor.utanıyormuş hesapta.son 3yıla kadar babam tabiri caizse fit bir vucuda sahipti akranlarına göre.göbek filan yoktu yani.sağlıklı bünye sahibiydi.şimdiyse yarım dünya göbeği var.ben de kilo alamama sıkıntısı yaşayan bir adamım hayvan gibi yerim ama kilo alamıyorum.8 kilo eksiğim var.neyse umrumda da değil.ailem beni çok sever nedendir bilinmez.hani çoğu insanın hayatını dramatize eden anne veya babadır ya.hani filmlere konu olur.baba çocuğuna hep mesafelidir,asla sevgi gösterisinde bulunmaz sonra yıllar sonra oğlum ben seni çok seviyorum ama sevgimi ifade edemiyorum gibi şeyleri daha sanatsal ifade eder ya.bir müzik çalar sahne genellikle daha bir karanlıktır.ilginçtir eğer anne-kız ya da anne-oğlansa bu sahne karanlık değil aydınlık olur.hastahanelerde çekilir genelde veya evde hasta yatağında ama mutlaka güneşli bir gündür.işte bizim ailemizde bu olmayacak.şöyle ki mesafeli olan ailem değil benimdir.nedendir bilinmez.gösteremiyorum sevgimi ilerde bir gün şu cümle çıkacak kesin:sevgimi ifade edemedim ama sizi öyle çok seviyordum ki belki yaşamımdaki en önemli kişiler sizdiniz... filan arabesk modda, belki daha süslü bir anlatımla bunları diyeceğim anneme de babama da.onlar bana çok sarılır,sarılmak isterler bense sarılmam.zaten ben kimseye sarılmam.annem gelir sarılır benim kollar ya hareket etmez ya havada kalır.babam özler ben özlemimi belli etmem.dostlarımda sarılmayı sever.kankam dediklerim,kardeşim dediklerim filan ben sarılmam ellerim yine havada kalır.belki sarılmak üzere ama asla sarılmayan kollarım vardır benim.ben bir tek kişiye sarıldım hayatımda,bir tek kişiye sarılmaktan sıkılmadım aksine mutlu oldum.aşık olduğum kızdı tabii ki.dürüst davranayım o da bana sarılırdı kimsenin sarılmadığı gibi.özeldi sarılması.evet dramatik bir durum yok burda.arabesk bir durum da yok.acı yok.normal işte.. şeyi bekledin değil mi? ben kimseye sarılmıyordum, bir tek ona sarılıyordum oysa o bana bir kez sarılmadı filan.ne zamirli cümleler oldu değil mi? neyse işte böyleydi.ona sarılmayı çok seviyordum.böyle sarılma kelimesi de çok kötü bir şeymiş gibi geldi bir an.sapıkça filan sarmala beni yavrum gibi bir şarkı bööö...neyse çocuklaştım.yazı bitsin o zaman.
sarılmak iyidir,sevdiklerinize sarılın onlar size sarılmasa da:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder