12 Ağustos 2010 Perşembe

kipi dilekti


yaşama ihtimalime ve evlenme ihtimalimin sonucunda çocuk sahibi olma ihtimalim için belki çok klask olacak ama çocuğuma Big fish teki Edward Bloom(baba) gibi hikayeler anlatmak istiyorum.o sıkılana kadar(umarım hiç sıkılmaz).hatta bazılarını yazdım bile.yaşadıkça daha çok yazarım ve hikayelerde bir realite olmalı diye düşünüyorum.sadece ona özel.şimdiden hazırlanan bir şey.umarım sever.cidden:)


alakasız not:Joséphine ismi ne kadar güzel bir isim değil mi?adı bende saklı bir arkadaşıma sevgilisi hep bu isimle hitap ediyordu.filmi daha önce izlemiştim ama isim aklımda yer etmemişti.-Joséphine karakteri zaten çok ortalarda yok ya-evet dikkatsiz bir adamdım bir zamanlar.neyse işte izleyecek bir film bulamadığım bir gün bunu tekrar izledim.Joséphine yi duyduğum an arkadaşı aradım ve kız çok mutlu oldu. adın nerden geldiğini sevgilisi hiç söylememiş sırrım olsun demiş hesapta romantizm.oyun bozanlık yaptım kısaca.keşke yapmasa mıydım lan?neyse ayrıldılar zaten:P

alakalı not:notun başlıktaki konudan uzun olmasına örnek bir şey de yazmış oldum hayırlısı:)

6 yorum:

  1. Çocuğunuz da isyan etmesin de sonra.d

    YanıtlaSil
  2. sıkıldığı zaman keserim neden isyan etsin ki? :(

    YanıtlaSil
  3. Şu an çocuklar neden masalları sever onu merak ettim. Hatta bloguma da yazıcam:D

    YanıtlaSil
  4. yaz güzel olur:)
    sen sevmez miydin ?

    YanıtlaSil
  5. alakasız not: Bikaç yıl öncesine kadar oğluna galatasaray ismini koymak isteyen babanın isteği yüksek mahkeme şurasınca geri çevrilmişti ve o zaman için bu gerçekten büyük bi olaydı.
    belki yasalar artık daha yumuşamıştır ( bknz.yımşamıştır ) ve josephine diye bir isim gayet makul sayılabilir :P

    YanıtlaSil
  6. o haberi ben de duymuştum ve katılıyorum ama sanmam yasaların pek yumuşadığı(tam bir önyargı oldu ama)

    YanıtlaSil