21 Ağustos 2010 Cumartesi

başlangıç hakkında


dün gece arkadaşlarca yoğun ısrar üzerine başlangıç filmini ben de izlemiş bulundum...korsana karşı değilim! neyse internetten güzelce izledim.ama sinemaya da gideceğim.güzel film valla ve sinemada daha zevkle izleneceği de aşikar.filmi kötüleyebilceğim yan-lar var mı var.fakat oyunbozanlık yapmayacağım ben:) başkası yapsın.sadece milletin çok akıl karıştırıyor, filmi anlayamadım filan,ne zaman rüya ne zaman gerçek onu farkedemiyorsun demesine anlam veremedim.dikkatli gözlerle her şey çok rahatlıkla anlaşılıyor.filmi aslında izlemeyecektim(bugünlerde,çünkü herkesin övdüğü bir filmi izleyince genelde çok objektif olamıyorum veya çok büyük bir şey bekleyip umduğumu bulamayınca filmi beğenmiyorum ondan yani).arkadaşa bakarım bir ara izlerim deyip film hakkındaki sohbeti kapatmak üzereydim ki bana filmde marion cotilard da var dedi.tanıyorlar ya beni...o an itibari ile film kesinlikle izlenmeli diye düşünmeye başladım.(bilmiyordum valla)severim kendisini hem de çok,sevmeyeni sevmem o derece:P hatta bence filmdeki en güzel kare de leonardo ile marion'un tren rayında intihar sahnesinin son anı.hani marion'un bağırıp trenin arkadan geldiği an.bitiş.marion'un korku telaş ve sevdiğine olan güveniyle karışık leonardonun gözlerine bakışı...muhteşemdi bence:)




bu kadar uzatmayacaktım.zaten izlemeyen kalmadı herhalde.ve beğenmeyen de yok gibi.ama benim bahsettiğim sahne benim için filmden daha güzeldi:) bir de son söz leonardonun oyunculuğu övülmüş,çok gereksiz,oyunculuğunu filan konuşturmamış.zaten oyunculuk gerektiren bir rol de değildi.herhangi bir hollywood yıldızı da aynı performansı gösterebilirdi.leonardonun oyunculuğunu kötülemiyorum.sadece karakterin basitliğini ifade ediyorum.leonardonun harbiden iyi oyunculuğunu görmek isteyenlere romeo ve juliet,günlük filmlerini izlemelerini tavsiye ederim.iyi oyuncudur zaten kendisi:)(sanki ben de oyuncuyum filan da adamı eleştiriyorum bu durum bana hep garip gelir,hepimiz sadece seyirciyiz ama her oyuncuyu,yönetmeni de deli gibi eleştirebiliyoruz.sanki biz olsak daha iyisini yapabileceğiz.peh :P

not:daha da uzatasım var nedense ama gereksiz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder