31 Ağustos 2010 Salı

sinir krizi

bugün sinir krizi geçirdim.
kendimden iğrendim
sevmiyorum öfkeli beni.
öfkeyi
öfkeli seni
ve öfkeli onları...
lanet olsun
ama yerinde olsun
tam kıvamında
fazla olmasın da
tadımız kaçmasın
keyfimizi bulalım bir şekilde
idealistçe doğru yolda
ama bu keyf
çay keyfi
ve ya çakır keyf değil
brokoli yeme keyfi gibi olsun
rica ediyorum bak
brokoli seviyorsan sorun yok
sevmiyorsan benim gibi
seviyormuş gibi yap
kızma bana
öfkelenme
yoksa lanet okurum
tamam tamam
lanet okuma
bak bitti.
acımadı değil mi?
gülme

3 yorum:

  1. Ne sarstı Leon seni böyle?

    =)

    YanıtlaSil
  2. ifade edememe halindeyim şimdilik :)

    YanıtlaSil
  3. aha yaynlanmş :P sinir krizi geçirdim işte neden söylemek mantıksız galiba kendisi de mantıksız bir eylem olduğu için utanç verici :)

    YanıtlaSil