12 Ocak 2010 Salı

1/4

arkadaş önce özür dilerim senden çünkü dün yazdığım soru vardı ya kolaymış be aslında. okula gidince arkadaşlardan öğrendim. hatta sevindim bi kaç puan alırım diye. tabi nasıl ben kolay soru olduğunu farkettiysem hoca da farketmiş. bu yüzden de saolsun sormamış. doğal olarak öğrenmek kısa vadede bi işe yaramadı umarım uzun vadede yarar. iktisattan kesin kaldım. tek umut çan eğrisi denen zımbırtı ama sanmam bi halt çıkacağını. hoca verdiğim tüm cevapları(espirileri) doğru kabul ederse de geçebilirim bu ikinci bi ihtimaldir. gözardı etmemek lazım. merak edene: çizdiğiniz grafikte eğri nasıl davranır? grafik tamamen bi yerlerden sıkılarak çizildikten sonra verilen sözel cevap'' bu eğri çok kişiliksiz o yüzden nasıl davrandığını kestiremeyiz hocam'' bunun gibi nice cevapların olduğu 8 soru 8 sayfa olan bir sınavdı. kısaca kaldım hocam.

kendimce karar aldım eğer dört dersten kalırsam bu sene bırakacağım okulu. toplyacağım her şeyimi. 4 sene sonra yaparım dediğim marmara sinema için ailemin yanına gidip tekrar sınava hazırlanacağım. son kere dershane öğrencisi olmayı düşünmek. iğreti gibi dursa da hayatım için mühim gözükmekte.

zaten sevgili, bendeniz hayatım boyunca üniversite düşünmemiştim. hiç bir mesleği hayal etmemiştim ciddi anlamda. ancak son sene hem aşkın etkisi hem sen kazanamazsın gibi boktan laflara kapak yapma ayrıca egoyu tatmin etme ihtiyacı ve bunlara ek olarak gelecek kaygısı ile yumurtanın kapıya dayandığı zaman en iyi öğrenme zamanıdır bilincinde son 3 ay çalıştım ve uluslararasını kazandım. ha bu bölümü de sevdim siyaset vs ilgi alanımdır.(ne uzun bi cümle oldu ya) lakin sinemaya hepo aşık biri oldum. okulunu filan düşünmemiştim daha önce ama araştırmalar sonucu ve gelecekte ciddi anlamda bu işte yoğunlaşma isteğimle okulun son senesi sınava tekrar girme kararı almıştım. marmara sinemaaaa:D plan bu olmasına bu da okul uzarsa olmaz ki be arkadaş... bu yüzden ya uzamadan bitecek sonra marmaraya geçeceğim ya da baktım uzuyor kesip atıcağım.

ve işte muhtemelen kaldım iktisattan kaldı geriye 3 ders hakkım bakalım neler olacak?


not: bugün şeyi farkettim ben cidden tembel bir adamım. yarında bir kez dahi derslerine girmediğim ingilizce sınavı var(not ingilizcem iyi değil hayatım boyunca kasmadım--ama kasılacak o ayrı) ve son gün yine çalışmadım yine çalışmadım önümde duran 8 saat boş zamanda. kitap okudum film izledim yazdım ama tembellik namıma ders çalışmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder