16 Ocak 2010 Cumartesi

how ı met your mother?


heralde en sevdiğim dizilerden biri. dün son sezonu izlemiş bulundum. kendi karakterimi birine benzetmek gerekirse ted mosbye benziyorum derim rahatlıkla. ben onun biraz alkolik modeliyim hatta. gerçek aşkını arayan ben ve ted. ama marshall da bu yönden aslında aynı. farkı o lilly ile bu aşkı bulmuş bir karakter. şimdi o zaman kendimi şöyle tanımlamakta yarar var bendeniz ted ve marshall arasında bir şey oluyorum. çünkü ben lillymi buldum ama o beni bulmadı. böyle olunca insan mutsuz oluyor be arkadaş. kötü bir şey.

çok çocukca ya da özenti bir yazı oldu ama diziyi izlerken hep bu aklıma geliyor paylaşayım dedim. bir diziden hayata geçmek bana göre değil ama olsun.


siyaset bilimine çalışılan şu saatlerde ara verip yazmak iyi geldi açıkcası. cumartesi gününü evde dersle geçirmek!? galiba ilk defa oluyor. hani daha önce evde olduğum zamanlar oldu ama ders mi? yok artık dedirtti adama. yani ne bileyim tamam istenilen sevgili ortada yok ama sürü ile arkadaşla her daim yapılan organizeler neden yok? içki,kumar(kağıttan tut pesine kadar),sinema,,,, offf finaller bitsin bu üçgen dışında bir alana çıkmayacağım kısa bir süre.. mutlu etmiyorlar ama kafa dağıtıyorlar sonuçta. içki dedim de 10 gün oldu be içmeyeli(emin değilim daha az da olabilir:D) çok özledim. neyse 23ünde fasıl var.

veeee günün süprizi: cansu hanım oldu. ben msne ve internete dikkat etmişsindir geceleri giriyorum. cansu da galiba gündüz erken saatlerde öğlen filan giriyor. yani bir zıtlaşma oluyordu durmadan. hani görüşmüyorduk ya düşün msnden bile konuşmuyorduk. neyse ki bugün karşılaştık. birbirimize özlemlerimizi ilettik. blogdan ona da haber verdim. çok mutlu oldu. özellikle kendisi ile ilgili yazı olmasına.:D ama ona da söyledim hani yoldaş cansuma diye yazdım ya sonunda özledim cansuyu diye filan. bunun üstüne olunca şaşırdım baya açıkcası. tesadüf belki ama olsun:D

neyse şimdilik by... iktisattan kaldım demiş miydim?:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder