19 Ocak 2010 Salı

üzüldüm ama ben

üzüldüm gece gece çünkü okuduğum bloglardan birinde artık sadece davetliler okuyabilecekmiş. tabi blog sahibi beni tanımadığı için davet atmamış. mantıklı onun açısından. ama nerdeyse 1 aydır okuyordum ve herhangi bir kötü amacım yoktu. tamamen saf duygularla sadece okudum. evet genelde hatun bloglarını takip ediyorum ama bunda tek amaç karşı cinsi daha iyi anlamak düşünce tarzlarını öğrenebilmek. erkekleri neden merak edeyim ki? basit varlıklarız hatunlara göre cidden çok basitiz. hani bizden üstün olduğunuzu kabul etmeyen erkek bile yok sadece bunu dışa vuran vurmayan erkekler var. ama her hatun birbirinden farklı bazı ortak özellikler dışında. nasıl ifade edilebilir bu durum? misal 100 üzerinden bir değerlendirme yaparsak 0-20 arası zayıf özellikleriniz,90-100 arası üstün özellikleriniz aynı.20 ve 90 arası ise her hatunun farklı farklı özelliği var. bu yüzden anlamak zor sizi bence. diğer yandan erkeklere gelirsek 0-60 zayıf, 80-100 üstün özellikler aynı ve sadece 60-80 arası küçük kısımda farklılıklar var. siz de bunu anlayamadığınızdan yakınıyorsanız sandığıız kadar zeki değilsiniz demektir. ha ne diyordum üzüldüm işte arkadaş. ne güzel okuyordum çok ilginç bir karakterdi benim için. en azından fazlası ile dürüst olabilen bir kızdı o yüzden okumak iyi oluyordu. hatta bazı sorulara cevap bile bulmuş oldum keşke daha fazla okuyabilseydim ya da onu gerçek hayatta tanıyor olsaydım. güzel olurdu. umarım diğer okuduklarımdan da atılmam.

not: bak diğer bloglarını okuduğum iyi arkadaşlar eğer rahatsız oluyorsanız hemen atın beni blogtan ya da atılma matılma diye bir şey yoksa yazın bana. istenmediğim yerde üzülsem de kalmam :D

s.not:tabi bunun için arada da olsa benim bloga girmeniz gerek yani yukardaki nottan haberdar olup atmak atmamak için. ama heralde blogunuza kim bakıyor diye bir kez de olsa göz atmışsınızdır. saygılarımla:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder