11 Ocak 2010 Pazartesi

bir eski bir yeni

eski yazılarımdan da koyma kararı aldım artık:D
ve ilk başta kankamın benim içim lise 3 ün sonunda yazdığı şeyi paylaşma kararı aldım:D kankam ya çok özledim en son aralığın son haftası görüştük iyi mi?:(

nasıl kayıt etti isem öle

SILA BENİM İÇİN YAZMIŞ DERGİSİNEDE KOYACAKMIŞ




Ellerimde ne güzel durdu kızıl alev.şafak topağı;
gün rengi gül şarabı.
ne de güzel göründü gözlerime bulutsuz gökyüzü ,
ne şafaklar attı yıldızlarımda ,
ne şafaklar söndü.
gece bulut seçmek güçtür elbet.
bulutla ömür koşmak suçtur elbet.
gök rengi şarap içmek boştur elbet,
ağlarken derinden bulut ömürlü sevgili
Gül tatlı şarap zehir oldu.
Bu açan ruh açmadan soldu.
Genç yaşta toprak oldu.şarabını toprağa, bedenini güle verdiler…
(bunu sana yazdım 2. fanzine koycam)


o gün çok mutlu olmuştum:D severim o günü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder