12 Ocak 2010 Salı

eskiyi unutmadım

YOLDAŞ CANSUM'A

Aşklar kimleri süründürüyor bu dünyada
Kimler nelere üzülüyor
Bizde sevdik zamanında
Kalbimiz en derinden yara aldı
Kimler için süründük
Sevgimizi heba ettik
Kendimizden geçtik
Ama değmezmiş bu aşk denen melete
Ne sürünmek ne üzülmek ne de sevgini vermek
Kısaca yoldaşlarım bu aşk dediğin sadece
Hayata bir eksi daha

Cansuyu çok özlemişim şu saatte bunu farkettim. kendisi benim liseden çok sevdiğim bir arkadaşımdır. son senemizde ve bu sene görüşmez olduk. biraz sınav yüzünden oldu o bu sene tekrar giriyor çok çalışkandır. benle işi olmaması gereken iyi insanlardan. zaten biz cansuyla hiç bir zaman inanılmaz samimi çok yakın olmadık ama birbirmizi anlardık yeri gelirdi her sırrımızı paylaşırdık. lise koridorlarında aptalca dansımızı haftada bir gün her tenefüs yapmaktan çekinmezdik. bize bakan şaşkın gözler arasında. öyle mutlu olurduk basit bir dansla. bunu da bi gün aşk acısı çektiği bir gün yazdım galiba ona. mutluluğu hakedenlerden biri ya sevindireceğim hesapta ha zamanda galiba 10.sınıf ikinci dönemdi.

Cansu bi şekilde sevgi denen şey hissediliyorsa şu anı hisset. tüm sevgimle mutlu olmanı diliyorum.:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder