11 Ocak 2010 Pazartesi

çok boş bir güne ağıt

öyle ki 3saat 30 dakika sonra iktisattan çok önemli bir sınava gireceğim.en az 60 almam lazım.tüm bir kitabı çok iyi biliyor olmam lazımülkenin en manyak iktisatçısının sınavı ve vizede puan almamı sağlayan test sorularınında olmayışı süper. çelişkili bir süper. iktisattan çakma çakmama meselesi değil cidden adamın bize alıştırma diye verdiği soruları iktisat bölümünde okuyan(hacettepe gibi kaliteli üni) arkadaşlara bile sordum yapamadınlar soruları. ve ben uluslararası ilişkiler okuyorum hocam. iktisatçının yapamadığı iktisat sorusunu nasıl yapayım. çok zeki değilim ki ne yazık ki. neyse işte bu durumdayım. ve tanımadığım kişilerin bloglarını okudum ama çalışmadım. ve kendi bloguma yazıyorum ama çalışmıyorum. ve cesaretin var mı aşka filmini 10.kez izleyeceğim ama çalışmayacağım. sonra da okula gidiş sınava giriş kalış ve geri dönüş:D işte böyle bir gün var önümde bakalım zevkli mi GEÇECEK zevksiz mi?

merak edenlere örk soru:
not:bir sorunun c şıkkı olan bölümü ve ayrıca başı veya sonrasını vermiyorum. çünkü soruyu yapmanızı sağlayacak bir bilgi inanın yok.

soru: marjinal ikame oranı(marginal rate of substition:mrs) nedir? (i) mppl ve mppk ile olan ilişkisinn (ii) K ve L ve (iii) deltaK ve deltaL ile ilşkisinn formüllerini yazarak şekil üzerinde açıklayın. bu ikinci ilişki, geometrik olarak bir açının tanjantında ifgadesini bulur. bu açıyı çizmiş olduğunuz şekil üzerinde gösterin.

son not: bunu ben yapamadım abi ha sen okur anlar yaparsan benden daha zekisin tebrik ederim seni canı gönülden harbiden.:D hatta beyninden öptüm bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder