10 Ocak 2010 Pazar

SON DAKİKA SON İŞTE SON


dan!!!
vay hiç acımadı:)
sanki iğne olmak gibi bir şeydi.
bir de hesapta vazgeçmiştim.
kanlar akıyor,herkes şaşkın,
neyse ortamda kız yokta çığlık mığlık yok.
lan man sesleri sadece, vay aq diyorlar
neden bu kadar şaşırdınız ki?
sanki daha önce niyetlenmedim böyle bir şeye?
tamam ben de şaşırdım,
vazgeçmiştim olmuyor filan diye
ama kardeşim benim gibi adamın
olacağı ortama silah bırakmak akıl işi mi?
sizi tanımasam biriniz bilerek koydu,
benden kurtulmak için diyeceğim.
içkinin ayarını kaçırmayacaktınız be abi.
ha hatırladım oktay sevgiliden ayrıldım,
leon sen yapamadın ama ben yaparım kardeşim
diye kafasına dayamıştı değil mi?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ben sadece sustum,
bekledim.
.
bekledim
..
ve götü yemedi.güldüm tabi
valla benim denemeler göt meselesinden
başarısız olmadı ama bunu bilmiyor musun?
ben daha önceki denemelerimde mizanseni bile ayarlamıştım ki...
unutulacak şey mi?
klasik bilek kesme olayı için banyoyu temizlemiştim,
herkese veda mektubu yazmıştım,
gözlerimin altını artisliğine kesmiştim,
sonra da bilekleri kestim ve beklemeye aldım kendimi.
nasıl unutulur bu?
annemlerin eve erken geleceği tutmasa
.
.
.
ah
zaten o gün ölmüştüm ben
olmadı olduramadım:(
tamam hadi diyelim bunu unuttun.
peki zehir meselesi?
düşünsenize man kafalar!!!!!!!
!!!!!
zehri içtim elimde çiçek yattım,
1 saatte ölecektim,daha ne yapayım?
şansıma
ya da ne bileyim şansızlığıma yine yetiştiler,
yine oldurmadım
ve artık vazgeçmiştim..


diğer yolları denemek korkutmuştu!
hani erdem demiştin ya git atla bi yerden kesin çözüm diye!
ya kurtulursam diye çok korktum ondan
ya da ölsem bile dağılmış bir ceset!
korkunç olurdu
bi de
bi de ruhuma da ilk gününde kötü
bir gün yaşatmak istemedim doğrusu;
; ;
, ,
, ; ;
ve bugün
nihayetinde öldüğüm
ve hiç bir mizansen hazırlamadığım
kendimi bile şaşırtığım ölüm günüm.
size yemin ederim kardeşlerim;
buraya gelirken sadece eğlenceksin leon diyordum...
of oktay çıkartmasaydın be silahı kardeşim,
hadi çıkardın sen neden sonra önüme koydunuz?
öyle önümde silahı görünce,
kafa da iyi olunca
dayanamadım be dostum.
sıktım işte
ve öldüm...


özür dilerim hepinizden


bak kalp atışım durdu bile.!.
kardeşlerim ölümün ilginç yanı ne biliyor musunuz?
kafama sıkma ve kalbimin durma arası;
size çok kısa,
bana çok uzun...
işte tek farkı bu,
zaman diye bir şey yok!
o değil de hala mutsuzum ben ya!
neden peki neden?
duy sesimi turuncum gerçekmiş
sana ruhumla aşık olmam,
bak hala acı çekiyorum
güle güle
!
!
!
ha unutmadan mektuplar odamda duruyor
herkese yazdım okuyun mutlaka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder