3 Ocak 2010 Pazar

kendime küçük not

bugün bir şeyi farkettim.
daha doğrusu daha önce farkettiğim
ama inkar ettiğim bir şeyi
gerçekten özümsedim.
itiraf işte duvara bakan
masum kafamdan ağzımla dökülen
sözler dizesi:
ben küçüklüğümden
hiç bir şeyi,
hiç bir anıyı
taşımamışım büyüklüğüme...
hayatımın eski sayfalarını çöpe atmışım,
hatırlamıyorum hiç bir şeyi.
özellikle ondan öncesini;
ondan itibarense onla olan her anı,
hatta her sarhoş rüyalarımı
ev adresimden daha iyi biliyorum.
ve gelecekte o var mı yok mu?,
tamamen bir muamma.
inancıma göre olacak mutlaka!!!
ama gelecek bilinmezler toplamı değil mi???
eğer o olmazsa,
artık geçmişim olmadığı gibi;
biliyorum ki geleceğim de olmayacak.
sadece nefes alınan dakikalar...
tanrının bana bağışlayacağı ölüm öncesi,
her anı sisli günler yaşayacak
aşık olan bedenim,
ona ait olan ruhum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder