5 Aralık 2010 Pazar

aşk şöleni




filmi şimdi izledim.ben çok sevdim.filmi tavsiye filan etmiyorum siz ne düşünürsünüz hiç bir fikrim yok.ben filmi çok sevdim çünkü çok bendi.ben filmi çok sevdim çünkü bu filmi yapan kişi olmak isterdim.ben sevdim sadece işte.

filmde aşık olunan anlar var,oyuncuların yani.her neyse o sahneleri izlerken aklıma benim ilk gözgöze gelişim geldi turuncumla.lise 3teydik.ben okula geleli çok olmamış.güzel olduğunu düşünüyordum sadece.belki daha önce yazdığım bi yazıda itiraf ettiğim gibi aşık ta olmuştum.ama işte o zamanlar suspustu yüreğim.o gün koridorda(yanlış yazmış olabilirim)boş ders esnasında herkesin dışarıda olduğu bi gün ben sınıfa öylesine giderken onunla karşılaşmıştık.yanında bi arkadaşı vardı.adı japon olsun şimdilik:)öylesine gidiyordum dedim belki ama belki de hissetmiştim üzgün olduğunu.onunla karşılaştığımızda ağlıyordu.ben değişmişim öyle dedi diye(diyen de sınıftan bi kız arkıydı sanırım emin değilim)ağlıyordu,üzgündü duygusaldır zaten kendisi.japon yanındaydı beni gördü sarıldı bana.gözüne baktım,konuşamadım o da bana baktı,üzgüngünlüğü hissettim,parmağımla gözyaşını aldım.tadına baktım gözyaşının,gülümsedi tabii.ağlamaya devam ediyordu ama gözlerimiz kenetlenmişti.o an galiba, emin değilim aslen,aklımdan ona orada sarılıp sonsuza kadar bir heykel olmamızın,aşkı temsil etmemizin ne güzel olacağı geldi.ve dan japon hadi daha sonra bakışırsınz yüzünü yıkayalım turuncu dedi.o da ben de tamam dedik.belki o gün o an japon da bir şeyler sezdi.ama sonra olmamış gibi yaşadık.bir an belki belki hiç önemi yok.ama güzeldi.hayatımda hiç bu kadar büyülenmiş hissetmemiştim kendimi.o kadar güzeldi,o kadar emsalsizdi ki...

neyse işte öyle bi andı.

iyi geceler dost.filmin sonu da çok hüzünlü.ben çok etkilendim.neyse dediğim gibi tavsiye etme modunda değilim muhteşem bi film kesinlikle izleyin demiyorum.ben sevdim sadece ve hatta sadece öyle kalsın istiyorum.benim sevdiğim sizlerin de sıkıcı bulduğu bi film olarak:)

4 yorum:

  1. Gözyaşına dokunanı bilirdim de tadına bakana hiç rastlamamıştım .d

    YanıtlaSil
  2. ben de zaten hayatımda ilk defa yapmıştım.o an yaptığımın farkında değildim de.onu gülümsetmek istemiştim sadece.belki bu düşünceyle yaptım sonra aramızda hep önemli bişe oldu bu,ne zaman ağlasa gelirdi,tadına bak diye ağladım filan derdi neyse işte.özel bişeydi işte:)bi daha yapamayacağım bişe neyse ya hüzünlendim yne ben :)

    YanıtlaSil
  3. geçen hafta annem için indirmiştim içinde sırf "aşk" kelimesi geçtiği için.
    kendisi bayılır bu tarz filmlere.
    hatta sipariş bile verir.
    "aşk" engel tanımaz dı galiba en favorisi eskilerden =)
    hiç heves etmedim.can sıkıntısı var zaten.
    sen de bi parantez açmışsın filme dair.
    izleyelim bakalım

    YanıtlaSil
  4. :) iyi seyirler,umarım beğenirsin filmi usta:)

    YanıtlaSil