3 Aralık 2010 Cuma

laylaylom

beyaz show sayesinde haftalardır bilmeyenin kalmadığı bir şarkı bu.belki komik diye belki başka sebepler ama aslında dikkat ederseniz birazda arabesk ruhunuz varsa şarkı güzel dersiniz:)samimiyim.kendi sınıfına göre gayet iyi bir şarkı ve ses.ha kafanız iyi iken dinlerseniz(cidden iyi iken,süper iyi iken,alkolü aşmışken abi:)inanın şarkının tadı ayrı bir güzel:)gülme krizine girmek adına muhteşem.votka limon çaydan zevk almak gibi.(yaptım lan bi kere oradan biliyorum)laylaylom sana sevmeleri gibi lafları bağıra çağıra söylemek ancak bu kadar zevk verebilir:)
tavsiye ederim...(not:burada acı bir geyik yaptım anlarsan:)

4 yorum:

  1. Bayılırım ben bu şarkıya. Ama eskidir biraz yeni mi keşfettin. Kayserili Metin abiyi :))))

    Bu arada onun bi parçası daha var. Ağla gözüm. şiddetle tavsiye ederim. :)))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. beyaz sayesinde keşfettim valla ben:) eski olduğunu programa çıkınca öğrendim,belli de oluyordu az bişe:P ana evet gzk tavsiye için de teşekkür ederim,hemen dinliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ŞArkıyı dinlemedim ama 06 plaka değilmi o araba

    Ah!

    YanıtlaSil
  4. :D kafan iyi olduğu zaman dinle zaten şarkıyı:P öbür türlü bence zevk vermez.ama kafa iyiken cidden eğlenebiliyorsun ya da bunalıma bağlayabiliyorsun.bu arada adam ismetpaşa şarkıcısıymış.öyle demişti beyaz da.bi gün canlı dinlenebilir yani ancak ismetpaşa pek gidilesi bi yer değil ne yazık ki :P

    YanıtlaSil