9 Aralık 2010 Perşembe

aşk tesadüfleri sever

aşk tesadüfleri sever fragman | izlesene.com



bu fragmanı az önce bi arkadaşım facede paylaşmış.bi film fragmanının izlediğime bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum açıkcası:) film benim için şimdiden gelmiş geçmiş en iyi Türk filmidir arkadaş:) isterse berbat olsun,çünkü içinde Ankara var.bir gıdım dahi içinde Ankara olan şeylere zaten sevgim hep olmuştur olacaktır bunda daha çok olacak gibi.ayrıca kadro ve senaryo da iyi gibi geldi bana.

son olarak fragmanı izleyince duyacaksın arkadaş, istanbula gidip ankaraya döneni duydun mu sen hiç?,, soruya cevap veremiyorum diye üzülme!!!ben varım.istanbula gittiğim gibi geri geldim güzel şehrime:)Ankara sevgimdir bunun da tek sebebi:)
darısı orta karar'ın başına der bu yazımı bitiririm.:)

10 yorum:

  1. Telefonu kapıp seni arayıp bağıra bağıra ağlamak istedim!

    YanıtlaSil
  2. beklediğim tepki tam olarak buydu işte:) ağlama tabi istemem:) ama bu tür şeylerle ankaraya gelme isteğinin(temelli) artmasını istiyorum.hırs yap istiyorum :P

    YanıtlaSil
  3. Üzerime geliyorsun evet ciddi ciddi!

    =)
    Nerelerdesin sen? ders mi çalışıyorsun?

    YanıtlaSil
  4. fotoğraf,istanbul..benim de beklediğim 2 filmden biri desem!

    YanıtlaSil
  5. yep orta karar hemi de deli gibi :) beynim sulandı o derece:)

    YanıtlaSil
  6. imge birlikte gideriz belki buna :) filmde istanbulun geçiyor olması da filmin eksisi tabii. sen de haklısın.çok iyi yakaladın bu noktayı aferem :P

    YanıtlaSil
  7. :D kime göre eksi.bana göre çift artı sayılır misal :) tamam,anlaştık.:)

    YanıtlaSil
  8. imge istanbulda hiç yaşamadın sen.gezmekle yaşamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak çoooooooooooooook farklı.umarım masterı neyim orada yaparsın da sonra bana yazarsın hulan mete haklıymışın hulan ne varmış ki bu istanbulda peheeeeeee diyeceksin.ahaaanada bak buraya yazdım.uyarmadı dersen kanıtım da var :)

    YanıtlaSil
  9. bi gevşedim bi hoş oldum =) ahah ve de çok güldüm kendime!!fragman,evet.

    YanıtlaSil
  10. :)umarım iyi bir şeyden dolayı gülmüşsündür kendine usta saygılarımla :)

    YanıtlaSil