10 Aralık 2010 Cuma

yasal uyarı

merhaba.uyarı yazısıdır bu tamamıyla.
aşağıdaki yazı +18 kişilerce okunması gerekmekle birlikte,sadece +18 olmanın yetmediği bir durumdur.biraz ahlaksızca bir yazı.biraz saçma.biraz anlık bir düşünce olmakla beraber kafaya haa dedirtip daha fazlasını yapmak istemeyen bir yazıdır.fazla takılmaya da itinasızca gerek yoktur.anlatım bozukluğudur.moral bozukluğunun bir yansımasıdır.bir yerde gerçek payı da vardır.cinsellikle hayatı boyunca tanışmamış ya da sadece birinin elini tutmaktır hayat tarzında düşünen birinin de okuması pek makbule geçmez.özellikle aaa bu kadar yazdın merak ettiim ben amaaaaa diye düşünene zihniyetin de okumaması rica olunur.çünkü aslında yazıda pek de +18bir durum söz konusu değil.


saygılar léon


yaşıyorum çünkü ölmem lazım

ben kaçtım
çünkü ölmekle meşgulüm.
peki
biliyor musun
bazen de yaşamak sanki
mastürbasyon yapmak gibi geliyor bana
spermler boşuna ölüyor
günler boşuna harcanıyor
günahı yaşamak bu olsa gerek
diye de düşünmekte
zihni alemin bin zihni içinde
benim tek olan zihnim
--------ukalalık simgesi bu.
(buna rağmen çok da özgün bir düşünce değil bu
hatta belki de bir kitapta okudum bunu.)
ya da içteki hayvan egosu
aşksız bir hayata katlanamama durumu
buradaki aşk pek romantik değil kanımca
evet sanırım galiba yani şey
ben
sen
o bu
şu bu
biz
siz onlar
hepimiz sadece hayvanız
haklıydılar
adını bilmediklerim
haklıydılar
ölmek için yaşıyoruz
ve ölmeden arkamızda iz bırakmak için
boşa gitmeyen birer sperm ve yumurta için
sevişmek işte aslında
öyle işte.


bugün moralim çok bozuk lan............


bir an kendimi dadaizimsiztiklikvercaconivırısfırtdeli hissettim.
peki ya sen?

8 yorum:

  1. Moralin niye bozuk yeaa daha Japonyaya gitçez!:))
    Hepimiz boşa gitmeyen sperm ve yumurtadan olduk hepimiz birer iz'iz :)

    YanıtlaSil
  2. ya aslında mühim bir şey yok.deneme sınavına girdim,kötü geçti açıkcası.ister istemez canım sıkıldı buna.tabii altı üstü sınav:Dama japonya için para lazım ahaha:D

    işte o dediğin koymakta bana bunu kabul etmek.lan hayvanız aslında düşüncesi.basit gibi gözükse de çok ciddi bi laf.tanrı anlayışından tut aşk anlayışına kadar her şeyi etkileyen bir laf:D

    YanıtlaSil
  3. Üzülme düzeltirsin..Bi de "açıkçası" sözcüğünü çok kullanıosun onu farkettim:D Japonya için ççoookça para lazim şimdiden biriktirmek gerek:))

    YanıtlaSil
  4. yep galiba seviyorum açıklama yapmayı :P :D

    YanıtlaSil
  5. Amaan denemeleri hiç takmıyorum sen de takma.d
    Boşa giden çok şey var evet spermler de boşa gidiyor.
    Of ya hiç etkileyici bir yorum olmadı bıktım kendimden >(

    YanıtlaSil
  6. senn yernde olsam ben de takmazdım emin ol :) ki takmamıştım da o zaman...
    ama ya hep ya hiç durumundayım ben. bu yüzden biraz abartı durumundayım.bitabii sen haklısın :)
    bıkma kendinden gayet gzl yorum oldu.öz oldu:)

    YanıtlaSil
  7. 1.leon yazılar çok ufak =) ama okudum!
    2.ölmekle bi alıp vereme durumu var gibi hep.çözemedim.
    3.masturbasyon toplumun büyük bi yarasıdır :P
    kayıp gidenler de öyle

    YanıtlaSil
  8. 1.hafif cinsel içerik var diye küçüktü yazılar.yoksa normalde huyum değil:)
    2.bir ara onun hakkında da yazarım evet galiba var.belki de hafiften hastayım ama kanımca değilim:)
    3.yarasıdır lafı cuk oturdu :P:)

    YanıtlaSil