20 Aralık 2010 Pazartesi

tıpış tıpış

ne de olsa tıpış tıpış geleceksin yine bana.bu cümle bir kadının erkeği köleleştirdiğinin işaretidir.kesindir ve üzücüdür,üzücüdür çünkü kadın bu cümleyi kurarken hayatında ilk ve son defa kontrolü elinde tuttuğunun farkındadır.bundan da deli gibi haz alır,evet her şeyi ile bana ait,evet gerçekten beni seviyor düşüncesinin gurur okşamasını yaşar,, bir yandan da her şey çok sıkıcı gelir.ip çözülmüştür artık.karşısında sadece bir aşık vardır.belki de adı son romeo olan bir aşık.
bi tabii erkek için de her şey değişir bu sözü işittikten sonra.bir yandan gerçekten birini seviyorum lan çoşkusunu içinde yaşar, bir yandan da kafasının içinde bir yerde bir ses cılız da olsa der ki ona,sen bittin,,,sen bittin,,,sen bittin çünkü artık çok sıkıcısın sen,bir kadının isteyeceği son şeysin sen,sen bittin çünkü bu kadın her şeyin farkında ve bu farkındalıkla seni çiğ çiğ yedikten sonra,senden geriye ruhsuz,içiboş bir beden kalacak.gözlerinde eroin çekmesen bile o bakış olacak.aptal,aynasız,kırık,ezik ve de güçsüz...iyisi mi eroine şimdiden başla sen,kendini kölen olduğun kadına ezdirme der.ama ses o kadar cılızdır ki o kadar uzaktadır ki,erkeğe,şeytan yalan söylüyor gibi gelir sadece.yanisi farkında değildir erkek hiç bir esrarın, şeytan ona ilk defa gerçeği söylüyodur.çünkü acımıştır erkeğe,bari bu acıyı çekmesin diye kısa yoldan ölümün tarifini verir anbean.taa ki bu cılız ses, birazcık daha yükselince, kadın onu iki sözcükle sonsuza kadar susturuna kadar.seni seviyorum...gözlerini kocaman açıp erkeğe bakar,hafif ağlamalıdır.andır.sondur.ve erkeğin belki de son çaresi olan şeytanın susturcusudur sonsuza kadar.erkek de o andan itibaren asla tıpış tıpış dönmemezlik edemez.

işte bu dediğim olay,herkesin hayatında bir kez oluyor galiba ve sonunda ruhsuz,sevgisiz insanlar oluyoruz.ben oldum.oradan biliyorum.tıpış tıpış döndüm hep.ve farkındaydı her şeyin,düşünmeden belki sadece güdüsel olarak yapması gerekeni de yaptı,saygılarımla bendeniz léon karşınızdayım.ruhsuz,aptal bir o kadar da şeytansız.

şeytan
nerde benim esrarım.güle güle sevgili....

8 yorum:

  1. aha bu yazı çok yorum alır!
    leon, ben de düştüm herkes gibi bu tuzağa.
    bir kez oldu da yetti.ruhsuz,sevgisiz değilim elbet ama diğerleri hep artıklarla, geriye kalanlarla yetiniyor bi nebze.
    teomana ve sana selamlar olsun ;)
    dinle aşk kırıntılarını benden

    YanıtlaSil
  2. Şu melankolik günlerimde bu yazı açık yarama zehir basar gibi oldu. Sonsuza kadar seni seviyorum demek.. Güzelmiş.

    YanıtlaSil
  3. :) dinlemekteyim usta,yorum için de teşekkürler.
    ben de umarım ruhsuz v sevgisiz değilimdir.ama şmdilk böyle hissediyorum :(

    YanıtlaSil
  4. nahaperfectday yazıları da okudum hep,keşke akıl edebilseydim de yarana tuz basmasaydım :(

    YanıtlaSil
  5. Bende basıyorum ki! boşver. Demekki erkekler ikiye ayrılırmış 1 tıpış tıpış, 2 tırıs tırıs.. neyse saçmalıyorum öle işte.

    YanıtlaSil
  6. onlar tıpıştan korkanlar ve yaşadığımız yıllarda güvesizliğin hakim olması :)

    YanıtlaSil
  7. güzelmiş :) bi o kadarda farklı
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil