29 Aralık 2010 Çarşamba

MİM

mimlenmişim:) Hero of Darkroom tarafında.teşekkür ederim çokça.önce bir sorunum var onu dile getireceğim.senin blogunda yorum yapamıyorum ben nedense...anlayamadım.ikidir yorum yapacağım yorum kısmına tıklayamıyorum mauselan.böylece de yazacağımı yazamıyorum.umarım anlatabildim derdimi.hayır yorum yapanlar da var.
onun dışında mime yazdıklarına yorum olarak şunu yazacaktım,senin listelediğin 10 şey var ya,eksiksiz benim için de geçerli.özellikle paraşüt meselesi içime çok dert olur.atlamadan ölmek istemem,bi tabii atlayıp ölmeyi de:) silah meselesini ben bıçaklanma olarak düzeltmek isterim.açıkcası bana silah doğrultulmadı hiç,ama bıçak çekilmişliği var.

farklı şeyler eklemek gerekirse



ha unutmadan arkadaşlar mim konusu yapamadığımız,yapmadığımız 10 şeymiş:)

daha önce de buna benzer bir mim söz konusuydu galib,ama salla ne mühimi var:)

ne demiştim eklemeler dimi?
peki nelere ekleme diyenlere:

http://icimdekiuzayli.blogspot.com/2010/12/yapiym-yap-mim.html

buyrun devamı ise şudur,

kimseyi aldatmadım,böyle aynı anda 3 kız filan hiç olmadı.tabii bunda benim yapmamış olmamın dışında,yakışıklı biri olmayışımın da etkisi olabilir:P bilemedim.ama hadi moral bozmayalım dimi:)

sonra bu yaşa kadar bence iğne korkumu yenmem lazımdı,yenemedim.iğnelerden hala tırsarım.aşı mı demeli yoksa.neyse anladınız siz.

spora gidip biraz kas yapma planım vardı,halen gerçekleşmedi,ama mevcut planlar dahilinde hala var.

ekleme olarak galiba bunlar yeter.ciddi anlamda Hero'nun yazdıkları benim için de geçerli.okurkan yuh aq dedim kaç defa.bu kadar da olmaz.özellikle paraşüt ve foto meselesi ile bir kıza çıkma teklifi etme kısımları baya şaşırttı.

neyse mimlediklerime gelirsek de:

göğebakmadurağı,
imge,
doz büyücüsü
mia
ve son olarak
nah a perfect day

sanırım yeterli.daha önce mimi yazdıysanız ve farkında olmadıysam ya da daha kötüsü ve genelde olduğu üzere farkedip unuttuysam afola:) saygılarımla.

3 yorum:

  1. valla çok sevindim böyle ortak noktalarımızın olmasına : )
    spora gidip kas yapma planı hep dert hep : )
    2 ay git sonra ara ver sonra tekrar baştan ..

    vallahi bi iki kişi daha yorum yapamıyormuş bende anlamadım yeni öğrendim.. bakalım deneyeceğim en olmadı temayı değiştireceğim temadan kaynaklanan bir sorun olabilir :|

    YanıtlaSil
  2. aferin sana. neden mi? aynı anda 3 kız olmadığı için! cık cık :)

    YanıtlaSil