14 Aralık 2010 Salı

olanı var olmayını var

kendi kendime bir içmonolog yazmam gerek dedik.demedim dedik dedim dikkat.hatasızdır insan eğer hayatını bilerek yaşıyorsa.hatalarını bile bile, göz göre göre yapıyorsa.sözcüklerim kalp duvarlarında çarpışıyorlar.sanki birer hamam böceği hepsi.sesleri çok tiz.bağırmaya çalışıyorlar ama olmuyor.öl diyorlar bana her biri.ö l l ö öl .belki de cidden ölmeli.ama kolay da değil ki o kadar.monolog yazmakta zor zaten.ya da ne zoru lan.yazdım ya işte dedik.sen de okudun.kek gibi.ne demiştim.çok fazla hamam böceği var ortalıkta.biliyor musun? böcek görmek filan şizofreni göstergelerinden biriymiş.başlangıç evresi gibi de görebiliriz.şizofreni olacak şahıs böcek görmüş gibi olur.alakasız yerlerden geçen böcekler.ama böyle çok yoğun bir hayal anından bahsetmiyorum.tık diye bir şey düşün.oldu bitti gibi.kişi de cidden böcek gördüğüne inanır ya da inanmasa bile önemsemez.küçük bir şeyi gözümde büyümüşümdür der.ve anlamaz hastalık göstergesini.herkese olur diye bir şart yok.olanlar var.dır.mış.cek.belki ben de ha.?bilemeyiz.bilmek te istemem.eğer hatalar bilerek yapılıyorsa hata değildir.ee peki o zaman hata ne demek oluyor gerçekten hata değilse?boşver düşünmeye gerek yok.çünkü ben yazarken sen okurken hatayı bilerek yapıyoruz.zaman öldürme hatası.peki ya hata değilse bu.ne de olsa ölmek için yaşamıyor muyuz? hayat en çok sevenimiz de dahil buna.evet evt dahil.o sadece yaşamak ve ölmek arasındaki zamanı eğlenceli geçiyor.ama sadece eğlenceli.biz de sıkıcı.belki de tam tersi.kan yoksa eğlence var mıdır ki?bence yoktur.hadi keselim bi yerlerimizi.ölmemek üzere ama.müslüme bağlama lafın gelişi dedim.sildim say.bu hata olur işte.ölmeyeceksen neden keseceksin ki?
peki şimdi kendimize sormamız gerek bu bir içmonolog oldu mu?bence olmadı.olduramadım.peki önemli mi?değil.nedeni çünküsüz de ondan.ilk cümledeki ikinci bir şey olduğunu belli eden da da buradan gelmişti.çünküüüüüüüüüüüüü zaten bunları kafamda yazmıştım ben buraya yazmadan önce.


iyi geceler.
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder