11 Aralık 2010 Cumartesi

mesaj

bir günah işlemiştim.bunun hakkında yazacağım daha sonraları.bugün buket(nahaperfectday)in blogunda melekler şehrinin şarkı sözlerini görünce oradan bir alıtnı yaptım facebookta.

‎''ve dünyanın beni görmesini istemiyorum
çünkü beni anlayabileceklerini sanmıyorum''


neyse işte alıntıdan sonra günah işlediğim daha doğrusu günahı paylaştığım kız şöyle bir mesaj attı.

keşke sanmalarda kalmasaydı düşüncelerin.dünyaya aitken ait değilmiş gibi davranman seni görünmez yapmaz emin ol..dünya ne çok bilinmezliği bağrına basmıştır şimdiye kadar ha bir eksik ha bir fazla ne farkeder ki!seni sen olarak kabul edeceğinden eminim.her şeyi bir sebep bir sonuca bağlayamaz hiç kimse.sorgulanamayanlar yorumlanamayanlar var sen de onlardan birisin işte...

dedi:)saygı duydum elbette.açıkcası burada bi şeylerden kaçtığım hafiften ima edilmekte.aslında kaçma durumu yok.çünkü tatlı dille neden başlamaması gereken bir şey olduğunu ve bitmesini gerektiğini bunun şimdi yapılmasının daha iyi olacağını anlattım ben.yalan da söylemedim hiç.eminim bak bu konuda kendime çok güvenmekteyim.cidden.ha şimdi aradığında açmama ya da mesaj attığında cevap vermeme gibi hallerdeyim ama bunun tek nedeni de tatlı dille her şeyi açıklamışken,bendenizin bir şeyi ikinci defa anlatmayı sevmeyişi ve kararlarını aldıktan sonra ne olursa olsun uygulayış huyundan ötürü,ikinci defa açıklama yapmak istemeyişim ve de bu duruma düşersem tabiri caizse sert bir dil kullanacak olmamdır.ki böyle bir durumda kalp kırılır ve ben bunu istemem.kalp kırmak istemeyen bir yapım yok aslında ama kalp kırcaksam da değer verdiğim kişinin kalbini kırarım.ne egosal bir cümle oldu lan.neyse işte öyle.daha sonra olayla ilgili daha çok yazarım bitabii.bu yazı da sırf mesajı unutmamak için.nedense hoşuma gitti.belki de yazımdan.:)

saygılar.

3 yorum:

  1. Benim adımın geçmesi enteresan olmuş mesajsa oldukça manidar..

    YanıtlaSil
  2. ismini blogunda gizlemiyorsun diye rahatsız olmassın diye düşünüp yazdım:)
    enteresaaan sevdiğim bi kelme :)

    YanıtlaSil
  3. Yok ismim derken genel olarak söledim rahatsızlıktan değil hea bende severim güzel olmuş:))

    YanıtlaSil