29 Aralık 2010 Çarşamba

yeni yıl yeni yıl siktirsing gitsin:)

yeni yıla her zamanki gibi kafayı çekerek girecek olmanın mutluluğunu yaşıyorum:) öyle böyle kafa çekmicem hem de.her yıl standart arttırımına gidiyorum zaten.bakalım bu yılbaşı gecesi ne olacak.zaten benim için tek manası bu bunun:)limitleri görme günü filan:)

yeni yıla ait dileğim ise şu üniversite sınavında bu sefer harbiden başarılı olmak.hoş bu aralar biraz tembelleştim,dileği pek gerçekçi kılmayan bir durumdayım ama olsun.dilek ne de olsa:) tabii benim gibi sınava girecek olanlara da başarılar dilerim,özellikle imgeye.bi nevi kader ortağı olduğumuzdan o başarısız olursa ben de başarısız olurmuşum gibi bir his var içimde.imge adam ol ders çalış kazan.diğer ricacıklarımı listeliyeceğim:P

sonra yeni yıl,ne bileyim lan benim özel gün anlayışım yoktur.eskiden içmekten ibaretti(çok eskiden lan,düşününce yazık bana) ama şimdi her daim kafa iyi olduğundan bi özellik filan kalmadı.sınava yine hazırlanmıyor olsam çalışırdım da.seneye kesin çalışacağım yeni yıl da.bakarsın noel baba neim olurum:)gözlüklü olur mu ki?

işte gördüğünüz gibi yeni bir yılın bir artısı filan yok sadece yeni planlar o kadar.onlar da eskiyecek bir gün.o zaman kasmaya gerek yok.haydi içelim:)


ama benim halen yazasım var lan.nabıcaz?okur musun:)annem sigarayı bırakmamış bugün öğrendim.çok üzüldüm.doktor ölürsün dedi lan.boru mu? bıraktırmam lazım ona sigarayı.

neyse ya.bi bok yok kısaca yeni yılda.bir gün daha o kadar.hadi canlarım herkese güzel kafalar dilerim.alkolünüz bol,kazanız az olsun:)

başlıkla pek alakalı olmadı dimi yazı?neyse tekrar başlığı oku,çünkü aslen duygularım başlık ifade etmektedir sadece:)

2 yorum:

  1. Annene benim de canım sıkıldı...ileride ben de anne olucam lan! B şey yapmak lazım

    Bu arada yeni yıllı başlığı..gsitring gb okudum..hayırlara vesile =)

    YanıtlaSil
  2. çok güldüm beee ahahaa :)
    yani ikinci kısımına yorumunun :)

    YanıtlaSil