6 Ekim 2010 Çarşamba

aşk köpekliktir




biliyorum biliyorum popüler bir yazar.herkes okuyor hava atma filan.vsvs denir de denir.bu adamın bir tek bu kitbını okudum.sebebi yok.diğerlerini de okumak aklımda.zaten ben bir yazarın bir kitabını okursam diğer tüm kitaplarını da okumayı görev bilirim.okumazsam rahatsız olurum.yazarın yazış tarzını her kitaptaki ortak noktaları bulup,yazarın kişiliğini bulmayı kendimce yani çok severim ben:)becerdiğimi de düşünürüm.sonra yazar hakkında notlarda haklılığımı görmek mutlu eder beni.bknz bukowski nin her kitabını okudum.hoş adam her şeyini kendi anlatmış zaten ama ilk her(abartı olmasın çoğu demek daha doğru) kitabını okuduğum insan kendisi.
misal sonra poe nin tüm eserlerini okudum filan.huy oldu yani bu bana.bu arada nazım hikmetin de tüm eserlerini okudum.mutlu eder bu beni:)gurur duyarım kendimle bu yüzden.neyse sonuç bu kitabı okuyun.ödev veriyorum size.tavsiye değil ödev.okumak mecburi.okumayanla küserim.seversiniz de eminim.ama eser aşkı iyi anlatır saygılarımla:)

3 yorum:

  1. Bu bir şeye başlayınca, tamamına hakim olmak isteği, en azından ben böyle tanımlıyorum, hakimiyet biraz sert olabilir, bir saat önce duşta düşündüğüm bir konuydu kendi kendime. Acaba abartıyor ve hayatımı zorlaştırıyor muyum şeklinde.

    Paralel düşünmek şaşırtmıyordu ama, aynı anlarda bahsetmek kendi kendine de olsa, şaşırttı işte. =)

    Bunun dışında ödev dedin, küserime takılmam, insan olan küsmez insana ama ödev dedin, ayaküstü söz vermiş hissettim kendimi, salt satırları okuduğum için. Ne yapacağız şimdi?

    Fena halde önyargılı da olabilirim ben zaman zaman..

    YanıtlaSil
  2. Ahmet Ümit şu Bab-ı Esrar'ı yazan adam değil mi?

    YanıtlaSil
  3. evet pink o adam.ama konular inan bana çok farklı.aşk köpekliktir de sadece bildiğimiz aşk var :)

    orta karar:tanımını çok beğendim.ben de bundan sonra böyle tanımlayacağım.sertse de sevdim:)
    aynı anda bahsettiğimizi şimdi de öğrensem ben de şaşırdım.severim böyle ilginçlikleri.acaba dünyada kaç kişi daha düşündü bizimle beraber bu konuyu:) bize ulaşın dünyadakiler numara 05555555555 :P

    küsme olayındaki söz iyimiş.zaten ben de şakacaıktan demiştim:)
    oku orta karar gerçekten oku.
    bana seversin bu kitabı gibi geliyor:)

    önyargısız oku ama:P

    YanıtlaSil