12 Ekim 2010 Salı

yalnızlık ve ben

ver elini artık yalnızlığım
hadi gidelim
nereye mi ?
sormasaydın keşke ben de bilmyiyorum
bak o yolda diğerleri var
onlar da yanlızlığını yanlarına almışlar
gel onları takip edelim
ama onlar ölüme mi gidiyor?
nerden biliyorsun
aman boşver gel gidelim işte
ha yaşam yolu ha ölüm
ne fark var arada
gözle görülecek kadar
hadi gidelim
bak belki
ölen köepğimi buluruz yolda
onu çok özledim ben
küçükken ona kötü de davranmıştım
ağlamıştım sonra
özrümü de hemen kabuletmişti
insan gibi değildi yani
daha insanca bir köpekti o
evet evet yalnızlığım hadi gidelim
daha iyi bir yol galiba
diğerlerinin gittiği
peki biz yalnız diğerleri de yalnızsa
neden paylaşmıyoruz yalnızlığımızı mı dedin?
güzel soru
bunu cevaplarsam elimi tutacak mısın
gidecek miyiz yoldan?
evet söz veriyorum sahibim mi?
tamam yalnızlığım o zaman
cevap veriyorum
çünkü yalnızlıklarımız hepimiz için en değerlisi
paylaşamayacağımız kadar özel
paylaşamayacağımız kadar gizli
ve sevdiğimiz şeyleri kıskanırız
ve tabii kendimizi belli etmemek için
sevdiklerimizi kötüleriz
ve eğer bu sevdiğimiz şey yalnızlıksa
onu sadece ölümle kötüleyebiliriz
başka hiç bir şeyle değil
anladın mı beni
evet
evet anladım
haklısın da
tamam o zaman yolu boşver
ben kısa bir yol biliyorum sahip mi dedn?
gerçekten mi ?
evet evet bak asansör var burda
direk cehennemin en dibine
yalnızlar yalnızı
orada
mı dedin şimdi de?
bak merak ettim
kim peki o ?
delinin teki
hangi deli?
çocuk ayrıca
hangi çocuk söylesene artık emir veriyorum
adı tanrı olan çocuk.
mu dedin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder