16 Ekim 2010 Cumartesi

itiraf.com

bir itiraftır kaleme aldığım her sözcük
benim hayatımda her gün ayrı bir kayıp
her kazancımsa varoluşum adına yokluk
itiraf ediyorum ben hayatımı sevmiyoerum
bu yüzden ne zaman iyi gitse mahvediyorum
en güzel resimleri yırtıyorum
en güzel yazıları yakıyorum
en güzel gülüşlerimde ağlıyorum
fırtınada göneşlenip
güneşte paltoyla geziyorum
denize girmiyorum
yüksekten korktuğum halde yükseklere çıkıyorum
eğer güzel bir pasta yediysem
kusuyorum kusuyorum
itiraflarımda bile kafiye tutturmuyorum
veya da bütünlük kurmuyorum
ben hayatını mahvetmekten zevk alanlardanım
eğer güzel bir dostluk varsa
keyfle içine ediyorum
aşk varsa acı tarafından tutunuyorum
ölmek isteyip benim için daha iyi olur diye
evet daha iyi olacağından eminim
yaşıyorum
hayatım ne zaman düzene girse raydan çıkartıyorum
yine yine ve yine
zaman şartlar önemsiz
itiraf ediyorum
ben kaybetmeye aşık bri adamım
kaybetmeye meailm sadece bir aşk
varoluşum sadece bir kayboluş
hadi doldurun kadehleri içelim
yokoluşumuza varlıklarımızla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder