18 Ekim 2010 Pazartesi

turuncu tel

boğazım kanıyor nefesimden kan geliyor
kulaklarımdan kan akıyor
gözlerimin rengi kan
tutkum kan
gecenin lanetli vampiriyim
ama bir o kadar da insanca yaşayanım
kıyamıyorum kimseye lanet olmaya
sadece kendime acı veriyorum
sevdiklerime işkence yaparak hayatı
zindanı mahpus elleri kolları kelepçeli
gelecekteki bebeği yemek tabağında olan
günah asasının ucuyla işaret edilenim
siz insanlara ibret olayım diye yaratılanım
tanrının turuncu saç teli parmağımda düğüm
sırf ne diye yaratıldığımı unutmayayım diye
eğer unutursam sizlerin canı yanar diye
o turuncu tele aşık olmuşum ben
ulaşılmaz aşkın acısını çekiyorum
ama yeter artık acıyın bana
gerçekten
yalvarırım
kan olun bana içimdeki kandan çok
sizler adına ben feda olmayayım
bir kezcik de
siz benim adıma feda olun

en azından bir düşünün
lütfen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder