25 Ekim 2010 Pazartesi

beyoğlunun gözleri

güzel gözler görmek ömre bedeldir
iranlıların gözleri özellikle çokça güzeldir
bitabi iranlılarla sınırlı değil farkındayız
ama iranlı da bir başka
olmuştu çocukken
az buçuk hatırlarım
nasıl etkilendiysem o gözlerden
herkese anlatırım
çarşaflı bir kadındı
simsiyah çarşafları içinde
sadece mavi gözleri gözükmekteydi
iranlı olduğunu anlamamak imkansızdı
uzundu da ya da ben çocuktum sadece
beyoğlunda görmüştüm onu
o gün bugün ne yalan söyleyeyim
güzel göz dendiğinde
aklıma o çarşaflı kadın gelir
beyoğlu
çarşaf
iran
mavi
göz
bir arada güzel olan kelimeler oldu
o kadın sayesinde
teşekkürler
gerçekten canı gönülden :D
keşke okusa
ama imkansıza yakın bu isteğim değil mi?
ama ama derim buna ben
o gözleri bi daha görsem tanırım o kadını
bu yüzden imkansıza yakın dedim :D
saygılar iyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder