6 Ekim 2010 Çarşamba

üşür leon

üşürken adını söyledim kalbime ben.üşüyorum len :)
üşüyünce de yazamıyor insan...
yazık bana.
nese çok test çözüyorum bu aralar.sınava yeniden hazırlık filan bildiğiniz üzere.pskolojiyi taktım kafama resmen duanıza muhtacım:)
olur inş.kazanayım söz bütümn takipçilerimle içmeye gidiyoruz.ciddiyim gelebilenler(ama ankara!!)le ankara sokaklarında dağıtırız en güzelinden.hem tanışır hem blog dünyası hakkında konuşuruz.tabii isteğe bağlı benim bi yeri kazanmam neden umrunuzda olsun değil mi :)
ama ben isterim samimiyim.şimdilik iki ark grubuma söz verdim kazanınca şurdayız burdayız bendensiniz diye.sizlerde üçüncü grup oldunuz:)
odtü olsun boğazı ankara getiririm öyle içeriz rakı-balık-deniz ama ankara
büyük tutmalı düşleri ki gerçekler çekilsin:) hoş sizin için getirmekteim boğazı yoksa sır vereyim size pek sevmem ben boğazı:)nedenlerim var kendimce.
efenim dondum ben kapadım yazıyı saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder