30 Ekim 2010 Cumartesi

bizim Muhammed

benim kelimelerim gerçektir
yoktur içinde binbir masal
ya da geometrik dilimli pastalar
Muhammedin sözleri gibi
ama bizim mahalledeki Muhammed'ten bahsediyorum ben
uçurtmasına uçak çarpmıştı
ağlamıştı
kimse inanmamıştı
ama ben görmüştüm
doğruyu söylüyordu
bizim mahalledeki Muhammed
kimse ona inanmayınca da her zaman yalan söylemeye başladı
bir daha da ağlamadı
en azından ben görmedim
belki ezan okunurken ağlıyordur
ama ben duymadım
zaten benim sol kullağım da ezan okunurken duymaz
geçenlerde trene bindim
kara bir trene
tek başıma gittim bindim
vedalaşan insanlara baktım
diğer yolcular kime el sallıyorsa onlara el salladım ben de
çaldım onları
ben de hüzünle yolcu edilmeyi hakediyordum
ne de olsa sözlerim gerçek
sonra indim trenden
sevdiğime el salladım bu sefer
ama kara tren yoktu
masal bitti
gerçeğe hoşgeldiniz
hey
Muhammed ağlama yine ağlama
pastaları üçgen kesicem söz

4 yorum:

  1. ya da geometrik dilimli pastalar

    diyorsun basinda

    ve sonundada

    pastaları üçgen kesicem söz

    diyorsun

    muhammedimi kandiracan?

    YanıtlaSil
  2. muhammed ağlamaz ve ağladığını duymam da demiştim .D

    burada bir kendi çapımda sanat yapma çabası var:)

    ilk başta sözlerim gerçek geometriyi sevmem muhammed ağlamaz diyorum

    sonra bir masala geçiş var tren vsvs ile
    ve en gerçeğe hoşgeldiniz var
    gerçekte muhammed ağlıyor
    ben onu duyuyorum ve geoyu sevmediğim halde geometrik pasta var
    yani sözlerim yalan demek istiyorum bir nevi .D


    kısaca edebiyatta ki tezatlık özelliğini kullanmaya çalıştım.örk:soğuk-sıcak.
    sadece tezatı bu kadar keskin belirtmedim o kadar :)

    YanıtlaSil
  3. oha :D hic anlamamissim demekki :D
    böyle zor seyler yazma :D

    YanıtlaSil
  4. :)
    alışkanlık meselesi aslında
    ah muhsin ünlü kitabını okursan benimkiler çok kolay gelir :)

    YanıtlaSil