12 Ekim 2010 Salı

dj leon :P

son bir haftadır dinlediğim müzikler bunlar.beğenirsiniz umarım :) bu aralar sınava çalışmaktan fazla yazamıyorum fark etmişsinizdir.çünkü kafam bulandı sorularla.ayrıca pek kitap okuyamıyorum boş zamanım içmeye gidiyor.evet içmek daha önemli benim için :) neyse işte bunlar da gerek tvde çaldığından gerek benim insiyatifimle açtığım müzikler.

tvde her çıktığında testi bırakıp dinlediğim şarkı kendisi.kızın sesi güzel abi saygı duymalı :)


Airplanes ft. Hayley Williams of Paramore OFFÄ°CÄ°AL VÄ°DEO
Yükleyen serkan_simsek_752. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.


eğer klip orjinalse gerçekten eğlenceli bir klip olduğundan tebrik edilmeli.şarkı da kendi tarzında fena değil kanımca.


Mike Posner - "Cooler Than Me"
Yükleyen Mplay. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

bu grup galiba yeni.çıkalı ne zaman oldu bilmiyorum.şarkıyı çok sevmedim.ama klip ve sound çok avrupalı değil mi? biraz bizim ülke standartını aşmışlar gibi geldi.ayrıca şu son dönemde istanbula çok şarkı yapıldı kanımca en güzeli bu:)


Bon Mod - "Stanbul"
Yükleyen musicplay. - DiÄ�er müzik videolarına göz atın.


tek kelime:mükemmel vsvb


Ya�ar Kurt - Anne
Yükleyen musicplay. - DiÄ�er müzik videolarına göz atın.


işte gerçek eğlence ise bu adamlarda vardır.gogol konseri olsa da gitse dediğim ki ben açıkcası böyle konser manyağı değilimdir.olursa olur olmazsa olmaz ama gogol ender konseri olsun da tek başıma dahi giderim dediğim gruplardandır.bir diğeri de faithless ki onlar bir numaradır benim için :)


Gogol Bordello - Immigraniada We Comin Rougher (new clip)
Yükleyen Myspace_Greece. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.


sevdim nedense bu elemanları ben.klipte hoş kanımca:)


KURNAZ - Muhtaç Etme
Yükleyen grupkurnaz. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.


işte benim şarkım da budur arkadaş.türk gruplarda en çok sevdiğim reddtir.ezbere bildiğim tek şarkı da budur.konserinde kendimi kaybetmişliğim de var bu şarkıyla.bir şişe şarap yanında iyi gider.kalita şartıyla :)


Redd - Mutlu Olmak Ä°çin
Yükleyen terminant. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaÅ�ayın!

şu link koyma olayını bilmiyorum afola...ama bu şarkı işte mükemmel film müzikleriden bence.severip ama severip yani :P iyi dinlemeler :)

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/2518/asansor-soundtrack---yoncalodi

4 yorum:

  1. Mike Posner
    Cooler Than Me bir bu sarkısını bilirim, ama bu da yeter, bir an da coskulasmaya sebebik parca .

    Bon Mod
    Ben bunları ilk dinledigim de yabancı sanmıstım, bırak allasen deyip geri sarınca videoyu ne tatlı lan bunların solisti dimistim .
    Ehehe iyiler ama.Popkorn iyi ama .

    Gogol Bordello
    Cıktı demek oohmis, bu parca cok renkli ha.
    Alnır ki bu album.

    KURNAZ
    Elmanları hic duymadım, ne diyorsun iyidirler mi ?

    Redd
    Eskiden cok dinlerdim elamanları hatta bir sarkısı var dı cok severim hatırlayamadım ama simdi bu kadar ilgiliyim yani ehheh .


    ir onceki postta ki gibi kısaca guzel zevkler .

    YanıtlaSil
  2. ben de bi bu şarkısını biliyorum mike'ın

    bon mod konusunda da aynı düşünmüşüz.ilk dinlediğimde geç ya demiştim :P

    kurnazı ben sevdim açıkcası,hani kanım ısındı filan demek doğru olur :)

    redd 21 albümünü de tavsiye ederim,genel yorum şu ilk bakışta iyi gibi gelmiyor ama sözleri dinleyince albüme çok ısınıyorsun,benim yorumumsa redd fanı olarak ilk dinleyişte de seviyorsun :P

    YanıtlaSil
  3. Karıstıralım arsivi sonra yeni albumu alırız .
    İyimis sevdim ben bunları da, solistleri it it itiyor beni .

    YanıtlaSil