15 Ekim 2010 Cuma

ayyaş leon

bilir misiniz bilmem ama rakıyı da şaraba katak mı diye şarkı sözü var.ibrahim tatlıses şarkısıdır:) düşünmekteyim denesem mi acaba rakı-şarap birlikte.güzel olur mu ? tadı güzel olmazsa kafası nasıl olur? su yerine şarap koymak rakıya ihanet olur mu? yoksa aslında bu zaten yapılan bir şey de ben mi bilmiyorum.bilmiyorsam bu nasıl olur?kıyamet mi geliyor diyecek arkadaş sayım kaç? bir şarkı sözü nelere yol açıyor yarabbim!nese en kısa zaman da deyeceğim.ama rakıya yazık olmasın diye burgaz rakı,şaraba da yazık olmasın diye doluca(doluca şaraba şarap diyen zihniyete karşıyım ulan)nese denedikten sonra yazarım,şu an ki engeller parasızlık ve de bunu deneyek lan diyecek bir deli zihniyetin eksikliği :)
saygılarımla efendim.


not:denemek istediğiniz ama deneyemediğiniz,nasıl oluyooo laaa diye merak ettiğiniz bir şey varsa-içkiyle alakalı-mutlaka bana iletin denerim zevkle :)

4 yorum:

  1. hmmm ayy düşündüm bulamadım ama cidden rakı ve şarap.. ya ne garipmiş ben de aklıma taktım sayende! :)

    YanıtlaSil
  2. ahaha :) tamamdır ben denedikten sonra güzelse sen de denersin mia:) sağlığın bozulsun istemeyiz :)

    YanıtlaSil
  3. =) Rakıyı da şarabaa katalım mı

    Arabeskle rock müzik gibi olabilir. Ama sanırım kast edilen aynı bardakta içmek değil. Ya da bi sey kast etmiyorlar aslında =)


    Votka-ice tea limon
    Tekila-şeftali/mango/ananas suyu

    YanıtlaSil
  4. bişe kast edip etmemeleri pek mühim değil be orta karar :)
    leon için cümle olarak kuurlması yeter :)


    tekila-ananas suyu hmm :)

    YanıtlaSil