11 Ekim 2010 Pazartesi

kısa kısa

acıyı sevmeyip acı yemek işte benim yaptığım
ve kesinlikle zevk almıyorum
tek amacım tok olmak
al sana yemek yemekten hayatı çıkarmak


kısa kısa dersek
başka bir şeyler daha
ben bu dünyadaki en iğrenç insan familyasına üyeymişim gibi geliyor
sevmiyorum kendimi
lanet olsun


kısa kısa devam dersek
farkettim ki ben böyle sorunlu insanları daha çok seviyorum
arkadaş olsun aşk olsun farketmiyor
misal annesi babası ayrı kızlar
ya da kendinden sorunlu kızlar
daha bir ilgimi çekiyor
tesadüf mü algıda seçicilik mi bilmiyorum
her iki durumunda da neden diye soruyorum kendime


kısa kısaya son dersek
new york da beş minare kesinlikle görülmesi gereken bir film derim bir daha
ve sevgiyle kal sevgili okuyucu sıfatlı dost :)

4 yorum:

  1. Oyleki her insanın hayatın da bu gibi yazı evreleri cokca yogun:
    Lanet olsun .
    Ugrasmak guzeldir, bir etaptan sonra sıkıyor ama .
    bknz.sahipsiz kız iyidir
    Anlasılınırından bir cumle.
    Evet, oflim mahsun bir okadar da guzel bir flim.
    Sagol Bıdık .

    YanıtlaSil
  2. ben ilk defa bir kısa kısa olayı yaptım...
    lanet olsuna gelirsek benim evre mahş neymiş ya hayatım boyunca bitmedi.:)ömrüm boyunca kendimi sevemedim umarım severim en kısa zamanda :P
    ve tabii rica ederim:)

    YanıtlaSil
  3. acı yemeyi seven milletlerdendir türkler.
    bir de meksikalıları biliyorum.
    birde çekoslavakyalaştıramadıklarımız mı ne vardı =)
    ve iki ırk da melankoliktir az biraz.
    inanırım ben yemeklerin kişilikler üzerinde yarattıkları etkiye sen her ne kadar olaya biraz sanatsal yaklaşmış olsanda.
    ha ben de çok pis acı yerim bu arada!
    bildiğin çok severim :P

    YanıtlaSil
  4. ben de inanırım açıkcası o duruma
    işin ilginci acı sevmem ama acı biber yerim ben de
    belki kanıttır inancımıza bilemedim şimdi :)
    ikimize de afiyet olsun o zaman usta :)

    YanıtlaSil