6 Ekim 2010 Çarşamba

torunlarımız evlenirken

yok lan ne dersem diyeyim ne yaşarsam yaşayım
kanıma işlemişsin sen
her lafım yalan
aldığım nefes yalan
demiştim ya bi kere
bikem bir intihar benimkisi diye
evet aynen devam
zaten bir ceset canlanmaz
canlansa da zombiden ne olur ki?
olmaz bir halt, düşünme fazla.
kısacası
kanıma işlemişsin lan
lan dedim lan olacak iş mi?
neyse ya ben alışkınım buna
peki dünya?
peki sen ?
misal 50 yıl sonra
bir davetiyede karşılaşınca
senle ben tango yaparken
evet hala sen dediğimde
ne yapacaksın çok merak ediyorum ?
ağlayacak mısın?
gülecek misin?
yoksa ikisi bir arada mı?
mutluluğu hiç tadamadım bir daha
şimdi olduğu gibi dediğimde
ne yapacaksın?
eziyetine gülecek misin?
konuşacak mı şeytan senin arkandan da benimle?
belki de şeytan sensin ha :?
olsun
yine yeniden gene gineden sana aşığım ben
ülke olan gineden...
öyle ki tangomuzda yine seni öpeceğim
belki torunlarının karşısında
belki de belki de bizim evlenen torunlarımız karşısında
evet ben de evlendim
mutsuzdum
ama mutsuzluğumu paylaşmadım kimseyle
yalnız kalamadım
saydım karşımdakini
sever gibi yaptım br başksını
ama içten içe hep seni bildi o
kabullendi beni böyle
yoksa evlenmezdi belki ileri de benimle
biz son tangomuzu yaparken
ben seni son kez öperken
herkesin ortasında
herkesin şokunun
dehşetinin içinde
romantik müzik olarak kalplerimiz çalarken
işte sen böyle işlemişsin kanıma
belki güleceksin ama
gerçek bu sadece
öpüşmemiz bittiğinde ise müzik bitecek
çünkü be güzelim, çünkü
ben artık çok yaşlıyım
kalp mi dayanır sana
torunlarımız evlenirken salonda :)

5 yorum:

  1. okudum da bence olmuş bu güzel olmuş...
    gine kısmını çok sevdim ben açıkcası :)
    bir de sonu kalp mi dayanır sana yı
    kırocamsı da olsa bazen iyidir belki kıroluk :)
    saygılar ve iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  2. =)

    Takıldın bu arada kıroluk mevzuuna

    Ama ben de sonunu çok sevdim özellikle

    Ne derler, eline sağlık

    Daha ziyade hayal gücüne =)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler orta karar
    beğenmene çokça mutlu oldum
    takıldım harbiden :) kader utansın
    var ama kendimce nedenlerim

    not:düzeltmeler yaptım yazı da yani hataları düzelttim misal birleşik olması gereken de vardı:P

    YanıtlaSil
  4. ah ben o kadar yaşlanıcammı acaba.
    ya da o kalbi zorluycak biri olcak mı yanımda.
    ben çok fena korkarım yaşlanmaktan!bildiğin gibi değil.birsürü şeyi sorguladım da en temelinde ne var bilemedim.ya korktuğum için çok daha okkalı bi yaşlılığım olucak
    ya da bünyem alkol ve sigaraya dayanamayıp doğru mekan ve yerde terk-i diyar eyliycem.:P
    güzeldi şiir leon..!

    epeydir yoğunum çok işe başladığımdan beri.pek düzgün bi okuyucu değilim son zamanlarda.
    dolayısıyla böyle toplu intiharlar yaşıyorum ben =)

    iyi geceler dilerim ;)

    YanıtlaSil
  5. senin için en güzel yaş ne ise o yaşa kadar yaşarsın umarım usta ne fazla erken ne fazla geç.vaktinde gitmeli kanımca:)
    bense tam tersi yaşlılığı merakla beklerim.
    yaşlı olmak kolay gelir kanımca en azındna mental olarak...tabii geride kalan yıllar güzelse.
    ben de sigara yok ama alkol yüzünden bana da arkadaşlar pek parlak konuşmaz önümdeki yıllar için.ama bence lakin bence ısrarla bence ikimiz de uzun yaşarız usta bukowski misali.sonra yaşlılıkta ayrı bir tadı çıkar rakı keyfinin.:)
    şiiri beğenmene sevindim mutlu oldum fazlasıyla...
    ve eminim o kalbi zorlayacak biri olur usta.üzülsen mi sevinsen mi orası sana kalmış :)


    son olarak iş hayatında kolaylıklar dilerim.
    az yorgunluk fazla para dilerim.paraya değerden değil içki parayla alındığından:)

    yorumların için de ayrı ayrı teşekkür ederim.

    sana da iyi geceler :)

    YanıtlaSil