4 Temmuz 2010 Pazar

200 de gelmiş

200.yazı özel olmalı mı ? sorusuna cevap bulamadım ne desem yalan olur. ama ne yazsam özel olur onu da bilmiyorum:)
bu yazıyı yazarken 300.yazıyı düşünüyorum. başlığı da çok orijinal olmasa da belli 300spartalı:):):) canım öyle istiyor...
200 böyle işte.fazlası yok.belki 1000e çok özel bir şey yazarım falan da filan.galiba çok yazasım yok

ha ayrıca
"Antigua-Barbuda, Arjantin, Arnavutluk, Bahamalar, Barbados, Belize, Bolivya, Bosna-Hersek, Brezilya, Ekvador, El Salvador, Fas, Fiji, Filipinler, Guatemala, Güney Afrika Cumhuriyeti, Gürcistan, Haiti, Hırvatistan, Honduras, Hong Kong, İran, Jamaika, Japonya, Karadağ, Kazakistan, Kırgızistan, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Kolombiya, Kore Cumhuriyeti (Güney Kore), Kosova, Katar, Kosta Rika, Libya, Lübnan, Makau Özel İdare Bölgesi, Makedonya, Maldivler, Malezya, Mauritus, Nikaragua, Pakistan, Palau Cumhuriyeti, Paraguay, Rusya, St. Vincent-Grenadines, Singapur, Solomon Adaları, Sri Lanka, Suriye, Svaziland, Şili, Tayland, Trinidad-Tobago, Tunus, Tuvalu, Tacikistan, Tanzanya, Uruguay, Ürdün, Venezuela."
bunlar da vizesiz gidilebilecek ülkeler:) hepsine gitme kararı aldım.tek engel dil şu an.söylemesi ayıp ben ingilizce öğrenmedim daha doğrusu öğrenmemek adına çok uğraştım ve bu sene de öğrenmek adına çok uğraşacağım.umarım öğrenmeme uğraşımda olduğum gibi bunda da başarılı olurum:):) dil işte tüm meselem budur.bu konudaki cahilliğimi ayıbı kapatacağım ''kesinlikle''.

ayrıca fotoğraf makinesi için para biriktiriyorum ha bir de bu yıl kara kalem dersi alacağım arkadaşlardan. kısaca çok güzel planlarım var.ve bu sefer ilginçtir gerçekleşiyorlar.yani başlangıç adımlarımı attım. öğretmenler,kurslar vs ayarlandı filan.ben genelde şöyle bir insan oldum hep sürüsüyle plan yapıp, hayatı o planların tam aksine yaşayan,iyi mi ediyorum kötü mü ediyorum bilmeyen bişeydim işte:)ilk defa planlar doğrultusunda yaşıyorum iyi mi:)

ha bir de 2014 dünya kupasına gideceğim arkadaş.kararlıyım yani.dün arkadaşlarla konuşuyorduk da günde 1 tl köşeye atsan parası hazır:) ee o zaman neden olmasın? şimdiden 2 tlsi hazır:) yani 2/1461(her yıl 6 saatten 4 yılda 1günü de ekledim)ayrıca bu yıl kupayı ispanya kazansın istiyorum bu da dipnot:)

şimdilik böyle bakalım neler olacak.200 de böyle oldu özel oldu mu?olmadı ama bizim oldu:)ayrıca, ayrıca demeyi kesmeliyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder