14 Temmuz 2010 Çarşamba

duyuru denebilir.

bu blog değişti ya iyi oldu değil mi? siyah iç karartıcı değil miydi? en sevdiğim renk turuncu değil ama aşık olduğum renk turuncu:):p bu yüzden değişti blog.ayrıca müzik olayını da kaldırdım.her açılışta bilgisayarım takılıyordu ondan yani kb.eğer dinleniyorsa.neyse işte yazayım dedim.yazmak için açmadım mı bu blogu.her bir şeyi yazarım o zaman değil mi? şu an çok sıkıldım ondan saçmalama derecesinde yazıyorum işte. hadi güle güle.:)mutlu yaşa mutlu öl son sözün hayat güzeldi olsun.

2 yorum:

  1. Evek, çokça renkli olmuş =)
    Güzel olmuş. Sanki buz atıp ferahlatıcak gibi hissettiriyor.
    Bu bir iltifat aslında. =) Beceremem bazen, yanlış anlaşılırım

    YanıtlaSil
  2. yok usta çok güzel bir iltifat.içim rahatladı hatta.:)

    YanıtlaSil