27 Temmuz 2010 Salı

27 temmuz

ben ne Hıristiyan'ım,
ne Musevi, ne farisi, ne de Müslüman;
ne Doğu'danım, ne de Batı'dan.
ikiliği bir kenara koydum,
iki alemin bir olduğunu gördüm.


ne güzel demiş Mevlana.kim bilir kaç insanın olduğu ya da olmak istediği gönle ayna olmuş bu sözlerle.tabii benim bunu belirtmeme ne gerek o ayrı.ama şimdi, TEK'liği ve TEK'liğin içindeki SONSUZ farklı olan SONSUZ güzellikleri görmeye başladığım şu yaz aylarında bunu belirtmeden de edemedim.bu yaz ilginç bir yaz benim için.kafamdaki sorulara cevap bulmaya başladığım zamanlar tabii soruları sormayı da kesmeden.:)


neyse kendimden bile sakladığım bir özel hakkında yazmayı kesiyorum ve galiba bloguma ilk defa futbol hakkında bir şey yazmak istiyorum.ulan ne kadar alakasız bir yazı oluyor off ama ne yapayım ben de böyleyim:) neyse sanırım ülkemizde ilk defa forma tanıtımı internetten oldu.belki de dünyada bile ilk.bu konuda bilgim yok ama ben ilk defa böyle bir şey duydum, gördüm o kesin.kısa filmlerle forma tanıtımı güzel fikir, güzel iş.bence büyüklük olayı budur.bir şeylerde öncü olmak hem de işi en iyi şekilde yapabilmek.bugün bir kez daha Galatasaraylı olduğuma sevindim.paylaşayım istedim her ne kadar altı üstü futbol olsa da:)

364G24S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder