20 Temmuz 2010 Salı

büyükler




adam varsa izlenir film anlayışı ile izledim bu filmi.bir de benim gibi amerikan espirisinden hoşlanıyorsanız bu film harbiden güldürücü.ben bir çok kez çok doğal bir şekilde güldüm filmi izlerken.evet itiraf ediyorum bazen tek başıma da olsa bir komedi etiketli film,dizi vs izliyorsam bile zaman kaybı hissi yaşamamak adına zorlayarak gülüyorum...ama bu film için dediklerim geçerli değil kendi adıma.ha bu arada amerkan espirisi ne demek lan derseniz valla dünyanın yalancısıyım.bence espirinin milleti olmaz.ya komiktir ya komiktir gülüyorsan sorun yoktur :) ha filmin mesajı da çok hoş.insanların teknolojik hayatta değil doğal hayatta gerçek mutluluğu bulacağı :) harbiden öyle keşke teknolojik çağı-bebeklik döneminde- değil de misal fransız devriminde doğsaydım,ya da 60 larda.çoğaltılabilir örnekler.siz de benim gibi düşünmüyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder